Čeknito.sk ukáž svoje video 159 988 videí 173 796 používateľov

Zvuková neautentická, pravdepodobná rekonštrukcia explózie Tunguského objektu na Sibíri v Rusku v roku 1908. - Komentáre

Zvuková neautentická, pravdepodobná rekonštrukcia explózie Tunguského objektu na Sibíri v Rusku v roku 1908.

Zvuková neautentická, pravdepodobná rekonštrukcia explózie Tunguského objektu na Sibíri v Rusku v roku 1908.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 5406

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 19
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:39, 11. máj 2009
Áno, poznám tú smiešnu príhodu s Teslom. Bol to taký maličký rezonátor,​ktorý nosil v kapse. Chcel ho vyskúšať, že ako funguje. Dal ho na hlavný​nosník domu (achylova päta domu), zapol ho a tak s tým rozkmital celý dom, že sa​skoro zrútil. Aj on sám sa zľakol, rýchlo to vypol, dal späť do vrecka a​tváril sa, že on akože nič on muzikant aby náhodou nemal problémy. A tak​nenápadne radšej z domu odišiel.
počet reakcií: 0 Odpovedať
COMRADE fotka
COMRADE
20:34, 25. november 2008
Tesla vraj vytvoril zemetrasny stoj a odskusal to na jednom panelaku
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:42, 16. september 2008
S týmto videom som mal raz jednú veselú príhodu. Cez Skype som telefonicky​komunikoval s jedným ufologickým kamarátom a poslal som mu odkaz na toto video,​pretože sme sa bavili o Tunguskom objekte. Reproduktory mal dosť nahlas aby ma​dobre počul a ja som ho zabudol upozorniť, že tá imitácia výbuchu je dosť​autentická. Potom si to dal ešte hlasnejšie, lebo slabo počul tie zvuky pred​explóziou. Nasledovala rana ako z dela, skoro ako naozaj pred vyše sto rokmi,​nasledoval rámus nejakých popadaných vecí, nejaké lavóre a iné veci som mu tam​počul padať a všeličo sa mu tam porozbíjalo. Nechýbala ani tlaková vlna po​výbuchu. Nejaké hrnce som tam počul kotúľať. Už u mňa to robilo poriadny​rámus, musel som to dať tichšie. Po tomto výbuchu nasledovalo strašidelné​ticho. "Žiješ?", opatrne som sa ho spýtal. "Do piči! Čo to bolo?", ozvalo sa z​druhej strany. "Výbuch.", odpovedal som. "Výbuch?!", zareval. No proste sranda,​nevedel som sa nesmiať. Nič zlé sa ale našťastie nestalo. Nič vzácne sa mu​nerozbilo, iba sa riadne naľakal. Ak si to chcete vypočuť čo naj autentickejšie,​tak to dajte čo najhlasnejšie, to musí byť poriadna šupa, no ale iba na vlastné​riziko. Pozor na susedov a tak ďalej.
počet reakcií: 0 Odpovedať
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
22:50, 21. august 2008
on si vyskusal mensi ohnostroj, v uvodzovkach mensi, ....Tesla bol magor a genius.​Dnes top secret!
počet reakcií: 0 Odpovedať
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
22:46, 21. august 2008
hej ale to sa mylis mysliet si , ze Tesla nieco zostrelil, Tesla objavil zdroj​energie, pre nas smrtelnikov tzv. z nicoho, to pochopime za 50 rokov, Tunguska bol​jeho nevydareny pokus, totizto on mieril presne na severny pol, kde sa nikomu nic​nestane a pritom tam mal aj pozorovatelov, istu polarnu expediciu. Jednoducho​prestrelil, chapete? To sa stava, prvykrat.
počet reakcií: 0 Odpovedať
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
22:38, 21. august 2008
skoda je jeho genia
počet reakcií: 0 Odpovedať
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
22:37, 21. august 2008
mno TESLA sa vybujacil
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
10:21, 15. júl 2008
Práve že naopak, na mieste výbuchu a v širokom okolí bolo namerané zvýšené​rádioaktívne vyžarovanie. Aj na stromoch sa to dalo vidieť, že boli ožiarené​rádioaktívnym žiarením a začali aj rýchlejšie rásť. Aj okolitá príroda a​zveratá boli z toho žiarenia akosi geneticky zmutované. Ľudia, čo tam vtedy v​blízkosti explózie žili, dostali tú istú chorobu z rádioaktívneho žiarenia,​ktorú dostali aj Japonci v prvej polovici augusta roku 1945, žijúci neďaleko od​miest Hiroshima a Nagasaki, kde šiesteho a deviateho augusta 1945 Američania​zhodili dve atómové bomby. Tej rádioaktivity tam vtedy bolo viac než dosť.​Meteority po páde nezanechávajú rádioaktívne žiarenie. Ešte sa nikde na Zemi​nenašli plutóniové alebo uránové meteority.
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
00:49, 14. júl 2008
keby to bol meteorid tak by sa rozpadol na viac častí už vyžšie nad zemou a jeho​úlomky by boli všade okolo na veľkej rozlohe ale na mieste nebola nameraná​žiadna radiácia takže meteorid vylúčte !
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:40, 13. júl 2008
Skús navrhnúť priateľnejšie vysvetlenie, že čo to tam vybuchlo.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Teebee
22:21, 11. júl 2008
jasne jasne nikola tesla zostrelil kozmicku lod pi.. jak mraky
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:06, 9. júl 2008
S tým, že to bol naozaj meteorit, by som si nebol až tak istý. Nič v zlom, no​ale ak si myslíš, že to bol meteorit, tak ťa chcem poprosiť aj o to, aby si aj​nejako odôvodnil túto tvoju domnienku. Tak podobne ako ja tu odôvodňujem moju​teóriu o mimozemskej kozmickej lodi. Meteorit pred pádom nekrúži na orbitálnej​dráhe okolo Zeme. Očitý svedkovia, ktorý videli Tunguský objekt padať, ho​popísali tak, že vyzeral ako horiaca rúra s jedným výčnelkom ako komín. Mal​cylindrický tvar. Meteorit takto nevyzerá. Objekt pred pádom v zabočil. Meteority​nezabáčajú. O tom fakte sa ináč oficiálne veľmi málo, tvrdí, takmer nikde o​tom nie je žiadna zmienka. Ani sa netreba čudovať, keď tak veľmi chcú​verejnosti nahovoriť klamstvo, že to bol meteorit. Meteority nevybuchujú ako​atómové bomby, lebo nevybuchujú vôbec. Buď dopadnú na Zemský povrch alebo sa​ešte v atmosfére rozpadnú, no ale nikdy vo vzduchu neexplodujú. A už vôbec nie​tak ako napríklad vodíková bomba a nezanechávajú po sebe rádioaktívne pole.​Meterority, ak sa vo vzduchu nerozpadnú, tak po sebe zvyčajne zanechávajú aj​krátery po dopade. A meteorit takých rozmerov, ktorý tam podľa vypočítanej sily​výbuchu mal explodovať, sa vo vzduchu nerozpadá a ani neexploduje. Dopadá na Zem​a zanecháva po sebe kráter. Možno na rieke Kimču je bývalý kráter tohto​objektu, no ale to ešte nie je isté, lebo je dosť malý. Pozri si ho:​http://maps.google.com/maps?f=q&hl=sk&geocode=&q=60%C2%B055%2700.8%22+N+101%C2%B056%2​756%22+E+&ie=UTF8&ll=60.964006,101.860042&spn=0.010623,0.026608&t=h&z=15. A ešte​niečo. Ruská vláda na čele so Stalinom, sa po niekoľkých desaťročiach​správala k Tunguskému objektu veľmi podozrivo a vôbec nie tak, ako by to bol len​taký obyčajný meteorit.
počet reakcií: 1 Odpovedať
nemá fotku
KapitanNemo
04:54, 24. september 2008
Hm.. nevedel som vsetky skutocnosti ani to ze to zabocilo.. takze to nebol meteroit. ​Kozmicka lod asi tiez nie. Musel to byt pokus. Kludne mohlo ist aj o test nejakej​zbrane ! To je myslim si dost pravdepodobne.
nemá fotku
KapitanNemo
11:33, 9. júl 2008
Vidiet nieco take na oblohe a pocut taky vybuch, bez srandy by som sa vazne posral. ​Ja tomu verím že to bol meteorit.. i keď aj ten Tesla mohol niečo spáchať.. a​možno Teslu využili na zničenie toho meteoritu ešte vo vzduchu a tak nás​zachránili pred skázou..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:04, 7. júl 2008
"Jedna z hypotéz tunguzské katastrofy říká, že celá katastrofa sestávala ze​čtyř po sobě jdoucích explozí. Po každé explozi nastala změna směru letu​"ohnivé koule". To vedlo mnohé badatele k úvaze, že se jednalo o mimozemskou​kosmickou loď, která se neúspěšně pokoušela přistát, a proto docházelo ke​změně trajektorie letu. Na tomto místě je nutné dodat, že dva dny před​explozí bylo pozorováno těleso doutníkového nebo válcového tvaru, jak​prolétá okolo 23 hod. středoevropského času ve veliké výšce nad Evropou.​Jedním z pozorovatelů byl francouzský amatérský hvězdář, dalším např. pan​Berka z Terezína. Těleso pozorovali po dva dny." ZDROJ:​http://www.mysticland.estranky.cz/stranka/tunguzska-exploze
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
18:28, 5. júl 2008
Nemáš za čo. Prečítaj si aj môj komentár dole pod článkom o bombe Cár na​http://www.zvlastnezbrane.estranky.sk/clanky/bomba-car/bomba-car
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
pampuch
15:50, 5. júl 2008
dakujem za skvelí dokument a informácie okolo neho. kto ho vie čo by​sa stalo keby rusi odpálili tú 100.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
16:48, 2. júl 2008
Tunguský výbuch ale nebol najsilnejší termonukleárny výbuch na svete. Dňa 30.​októbra 1961 o T=11:32, Ruská armáda uskutočnila doteraz najsilnejšiu pokusnú​termonukleárnu explóziu na svete s vodíkovou bombou, veľkou ako vagón a s váhou​24,8 ton nad zátokou Miťjušicha na ostrove Novaja Zemlja (Nová Zem). Bola to​bomba s označením RDS-220 alebo Arzamas-16. Sila výbuchu bola 57 Mega ton TNT,​čiže bola ešte o 17 miliónov ton Trinitrotoluénu silnejšia ako výbuch v​Tunguske pred sto rokmi. Pôvodne mala skoro dvojnásobne väčšiu silu, viac ako​100 Mt TNT ale báli, že to pri pokusnom výbuchu roztrhne Zem a preto ju trochu​zoslabili. Všetko v okruhu 25 km bolo totálne zničené a žiara bomby by vás​uškvarila aj zo sto kilometrovej vzdialenosti od epicentra výbuchu. Tlaková vlna​tejto Ruskej pokusnej explózie tiež trikrát obletela Zem. Viac informácii​nájdete na http://www.zvlastnezbrane.estranky.sk/clanky/bomba-car/bomba-car ALEBO NA​http://sk.wikipedia.org/wiki/C%C3%A1r_bomba. Video tohto najväčšieho​termonukleárneho výbuchu na svete je aj na​http://video.google.com/videoplay?docid=2046393742348211186. Na konci filmu (T=1:43)​si pozrite predstavu, že čo by to spravilo s Londýnom, keby to vybuchlo tam. Alebo​si pozrite originálny záber tejto mohutnej explózie z Ruskej televízie:​
http://www.youtube.com/watch?v=FfoQsZa8F1c
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
16:47, 2. júl 2008
Pozor na hlasitosť, lebo to vtedy bola poriadna šupa so silou 40 Mega ton (Mt)​Trinitrotoluénu (TNT). Ten výbuch mal silu asi ako 3000 atómových bômb s​prezývkou Chlapček (Little boy) naraz, ktorá vybuchla nad Japonským mestom​Hiroshima. Pri výbuchu sa naraz uvolnila energia s hodnotou až 10 na 17 Joulov​(100PJ=sto Peta Joulov), ktorú priemerná atómová elektráreň vyrobí asi za 30​rokov. Tlaková vlna výbuchu trikrát obletela celú zemeguľu. Explózia objektu​zničila 2200 km štvorcových lesného porastu. Pre turistov alebo pre tých, ktorý​sa na miesto dopadu chcú osobne alebo aspoň virtuálne pozrieť a ktorý​používajú program Google Earth alebo radi navštevujú virtuálnu mapu sveta na​webovej stránke http://maps.google.com/, mám tieto súradnicové informácie z​Globálneho Pozičného Systému (GPS): 60°55'00.8" N 101°56'56" E
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.