Čeknito.sk ukáž svoje video 159 988 videí 173 826 používateľov

Mexico City, šiesteho augusta 1997. Nafilmované UFO. Ešte raz ten istý film so zväčšeným objektom. Tretí film z troch-3/3. - Komentáre

Mexico City, šiesteho augusta 1997. Nafilmované UFO. Ešte raz ten istý film so zväčšeným objektom. Tretí film z troch-3/3.

Mexico City, šiesteho augusta 1997. Nafilmované UFO. Ešte raz ten istý film so zväčšeným objektom. Tretí film z troch-3/3.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 5335

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 39
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:31, 8. august 2008
Som rád, že to video (
http://www.ceknito.sk/video/178099
) splnilo svoju úlohu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
19:27, 8. august 2008
no videl som video s rozhovorom s tym panom, co si tu dal a myslim, ze to staci,​povedal vsetko, co mal, a zcasti, co som potreboval pocut
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:49, 7. august 2008
Ty vieš po anglicky lepšie ako ja, veď si na
http://www.ceknito.sk/video/188317
,​5. augusta 2008 do komentára dokonca napísal, že si vo veľkej Británii. Takže​teba by asi ľahšie pochopil a nemusíš sa báť, že ti neodpíše osobne. Čo má​prosím ťa táto Maussanova osobná, či neosobná odpoveď so zháňaním​kvalitnejšej kópie tohto filmu spoločné? Keby ti neosobne, či osobne a vlastne​to je jedno, že ako, odpísal napríklad jeho hovorca alebo nejaký zástupca (alebo​ktokoľvek iný) a poslal ti odkaz na stiahnutie kvalitnejšej verzie tohto filmu,​tak čo sa prosím ťa deje? Boli by s tým nejaké problémy? Mne by to bolo úplne​jedno, že kto by mi poslal odkaz na stiahnutie kvalitnejšej kópie. Vôbec by mi​nevadilo, že som ho nemal osobne od pána Jaimeho Maussana. A ešte niečo, ty sám​si tu v komentári z tretieho augusta 2008 okrem iného tvrdil, že "... keby to UFO​bolo v originalenj kvalite, bolo by to len na prospech veci..." To je síce pravda,​ale tebe na tom tak veľmi záleží, snažil som sa ti len v tom pomôcť, tak si to​vybav ak po tej originálnej kvalite videa tak veľmi túžiš. Mňa z toho prosím​ťa vynechaj. Ja sa viem uskromniť. Mne osobne (a aj mnohým iným) táto znížená​kvalita filmu a výsledky výskumu pána Maussana bohato stačia na to aby som tento​nafilmovaný lietajúci objekt považoval za neidentifikovaný, čiže UFO.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
14:33, 6. august 2008
ja sa stale domnievam, ze by mi neodpisal osobne, pozri ak mas zaklady anglictiny a​elektronicky slovnik, tak nie je problem, on ta pochopi
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
17:40, 5. august 2008
Keby som dobre vedel po španielsky alebo po anglicky, tak by som mu samozrejme​napísal aj sám. Tá koncovka "tv" v e-maili ťa nemusí trápiť, to je skratka pre​Maussanovu televíznu reláciu "Tercer milenio". E-mail je v poriadku, mám ho z​tejto webovej stránky: http://ovnis.tv/contactovni/contacto.html
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
02:13, 5. august 2008
no po anglicky viem, obavam sa vsak ze by mi pan Maussan neodpovedal osobne. Mam take​tusenie ze by to bol generovany mail ale kazdopadne to skusit mozme. Totiz ta​koncovka TV znamena, ze nieco nie je v poriadku, keby mal napriklad gmail, alebo​hotmail, alebo hocico ine, len nie tv. Hm, a ty si mu uz mail napisal?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:17, 4. august 2008
Tým, že tento film nie je originálny, si ničím neodporuje. To iba tento tretí a​posledný film je graficky upravený, to UFO je tu zväčšené. Graficky neupravená​verzia tohto filmu je na webovej stránke
http://www.ceknito.sk/video/178094
. Ak má​verejnosť záujem o autentický záber, tak nech si pozrie túto verziu filmu. To​máš samozrejme pravdu, že by bolo dobré, vlastniť tento film (aj všetky​ostatné) v originálnej kvalite. Nie je ale ľahké sa k takémuto kvalitnému filmu​dostať. Mám ale jedno riešenie. Ak vieš aspoň po anglicky, nebolo by zlé sa na​to spýtať pána Jaimeho Maussana z Mexika, ktorý tento film a celý prípad osobne​skúmal. Na druhom filme z týchto troch, ktorý je na​
http://www.ceknito.sk/video/178099
, je s týmto pánom nahratý rozhovor. Som​presvedčený, že mal v rukách aj samotný originál filmu a doteraz má so svojej​zbierke aspoň jeho veľmi kvalitnú kópiu. Nebolo by zlé ho napríklad poprosiť,​aby v čo najlepšej kvalite ten film uploadoval na nejaký server a poslal nám na​jeho stiahnutie odkaz. Skús to (ty, alebo ktokoľvek iný), tu je na neho kontakt v​podobe e-mailu: tercermilenio@jaimemaussan.tv. Ak sa ti (alebo komukoľvek inému)​niečo podarí, tak ma o tom prosím ťa (vás) informuj (te), lebo aj ja mám o​kvalitnú kópiu tohto filmu záujem.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
21:07, 3. august 2008
dobre, teraz mi tvrdis, ze ten film nie je original. Tym si vlastne toto video​odporuje. Uz to nie je autenticke, je to graficky upravene. Verejnost by prave mali​zaujimat autenticke zabery. Myslim si, ze keby to UFO bolo v originalenj kvalite,​bolo by to len na prospech veci. Hm
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
01:15, 30. júl 2008
Dobre, Tomigun, akceptujem tvoj názor, že tam ufóni oslavovali. Ale áno, všimol​som si tú lepšiu kvalitu objektu ako jeho okolia. Veď práve o to išlo,​zväčšiť a skvalitniť obraz aby sa natom objekte dalo vidieť čo najviac​detailov. Domy a iné okolité veci nás predsa nezaujímajú, preto je zvýraznené​a skvalitnené iba UFO. Toto nie je originálny film, objekt je naschvál​zväčšený a jeho obraz skvalitnený. Ale iba jeho obraz, na čo by prosím ťa​mali skvalitňovávať aj okolité veci? Aký zmysel by to malo? Nás predsa zaujíma​to UFO a nie domy.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
01:05, 30. júl 2008
Cellfactora neberte vážne, je psychicky chorý, je to debilček, ťuťmáčik,​ktorého aj tak treba brať, nechajte ho, nech sa vyšteká ako pes.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
17:59, 29. júl 2008
Cellfactor: Si blbec a blbcom ostaneš. Si chudák. Veríš v duchov loooooooooool ty​niesi normálny. Príjde k tebe v noci duch a ho jebeš čo?​ahahahahahahahahahahahahahahaha debilek ........................ Prečo to​nevidíš? Lebo debilom ako si ty sa to nikdy nestane.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
17:45, 29. júl 2008
ja svoj nazor nemenim, alieni mali v UFO party. Inak, nezda sa vam, ze to UFO ma​trolilinku vacsiu kvalitu na videu ako okolite veci??? aspon trosku, nie? nezda sa ti​kybernaut?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Cellfactor
16:02, 29. júl 2008
uz som videl asi desat vidii od teba ze ufo nad mexikom preco stale vsetko nad​mexikom nad amerikov a preco to nevidime my? poviem ti preco lebo v amerike​programator nema co robit tak si spravi videjko kde leti akoze ufo da to na net a po​celej europe azii a inde jebnuty ludia ako ty kybernaut to hned stiahnu pozeraju na​to cely den a honia si na tom vtaka
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:46, 28. júl 2008
A ešte niečo. Oni to tam ešte stále tak prísne strážia a to iba preto, aby to​ľudí provokovalo, že tam naozaj niečo vzácne ukrývajú. Ale omyl, je to len ich​divadelné predstavenie aby ľudí odlákali od skutočne niečoho cenného. Je to​ich snaha o odpútanie pozornosti verejnosti od skutočného terajšieho miesta, kde​tie veci skrývajú. Chcú aby ľudia nehľadali niečo iné. Nič také tam už nie​je a len sa hrajú, že tam akože niečo dôležité ukrývajú.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:33, 28. júl 2008
Podľa mojich informácii tam Na Území číslo 51 (Area 51) už nič také ako UFO​a mimozemšťania nie sú. Predtým tam skutočne boli. Presunuli to inde, lebo to​už nie je vhodné miesto pre takéto veci. Už moc veľa ľudí o tom vie. Bolo by​to nápadné, každý by tie veci mohol vidieť, keby to tam zostalo. Odkedy bol​Americký prezident Bill Clinton donútený priznať existenciu tohto prísne​stráženého vojenského územia, kvôli predčasným úmrtiam tamojších​zamestnancov, tak sa s tým roztrhlo vrece a každý to tam teraz sleduje. Nechceli​riskovať, že tam niekto zbadá, čo by nemal a preto všetky tie zaujímavé UFO​veci presunuli niekam inde. To, že kam, to už naozaj neviem. Tie ostatné normálne​pozemské veci tam samozrejme zostali a základňa i naďalej funguje. Len bez tých​mimozemských vecí, ktoré sú už úplne niekde inde v bezpečí, kde ich tam len​tak hocikto nenájde.
počet reakcií: 0 Odpovedať
rendy123456 fotka
rendy123456
12:50, 28. júl 2008
co myslis kybernaut co moze byt v arei51,to by ma zaujimalo please odpis
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
12:46, 28. júl 2008
O tom nestabilnom hompáľaní a divnom hýbaní tohto objektu si prečítaj môj​komentár z 10. a 11.7.2008 na
http://www.ceknito.sk/video/178099
a z 11.7.2008 na​
http://www.ceknito.sk/video/178094
. Tam som sa to svojimi teóriami snažil​vysvetliť. Nie sú to žiadne fakty ako si to zvyknú niektorý vysvetľovať, sú​to len moje teórie a špekulácie. Preto to odporúčam brať s rezervou. Máš​ináč celkom zaujímavé požiadavky, ale žiaľ musím ťa sklamať, existuje iba​toto jedno video. O existencii iných nevieme a samozrejme, že by aj nás potešili.​Takže budeme musieť zostať pri tvojej nevere. Tie tvoje štatistiky ako by​vychádzali zo súčasného stavu. Nezabúdaj, že tento prípad pozorovania a​nafilmovania UFO je už starý jedenásť rokov a vtedy to mohlo byť úplne ináč,​ako si sem napísal. Vieš po anglicky? To sa pýtam preto, lebo tu je e-mailová​adresa na pána Jaimeho Maussana: tercermilenio@jaimemaussan.tv, ktorý tento prípad​osobne a na mieste udalosti skúmal a Mexico City pozná ako svoju vlastnú dlaň.​Mohol by si sa ho na tento prípad spýtať, že ako to vtedy s tými ľuďmi a​možnými filmami a tak ďalej bolo a veru že aj mňa (nás) by to zaujímalo.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
02:00, 28. júl 2008
Fake. :D, sry, preco sa to UFO tak nejak divne hybe. Maju u seba party??? Ale teraz​vazne. V tej oblasti, kde to bolo kamerovane moze zit tak 50 000 ludi. Davam tomu ,​ze 5000 to videlo a aspon 100 z nich musi mat doma kameru. Preto musia existovat​dalsie videa,nie je mozne, aby existovalo len jedno. Preto ak mi das link na​minimalne 5 videi z roznych poschodi, vysky a polohy, uverim
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:47, 28. júl 2008
Nico69, ak niečo lieta veľmi nízko ako tento diskovitý objekt, tak ho radary​nezachytia. A mnohé takéto objekty sa nedajú radarmi zachytiť ani vo väčších​výškach, kde už radarové vlny majú dosah. Vidieť, že aj oni používajú​technológiu Stealth pre radarovú neviditeľnosť a asi omnoho dokonalejšiu ako je​naša. M4R3K, našli sa aj piktogramy v obilí a nie len v zahraničí (aj v Českej​republike) ale aj u nás na Slovensku. jurko13, UFO už dávnejšie viac krát​havarovalo a nie len v Novom Mexiku v USA ale aj v SNŠ (Rusku, ZSSR) a inde.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
jurko13
21:49, 27. júl 2008
hmmm neste sa mi tomu neako verit ale ked vidim taketo videa tak uš začinam verit​ale objav bi bol kebi to ufo niekde havarovalo a potom bi sa našlo to bi bola sila
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
M4R3K
14:59, 27. júl 2008
zaujmave a nenajdu sa aj nejake piktogramy?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
13:05, 27. júl 2008
No to je isté, blbosť by bola neveriť, Vesmír je obrovský a neprieskumaný a​pochybujem že toto je jediný život. ... K tomu videu, ako tak pozerám na to UFO a​na budovu pred ním, tak rozmery toho UFA sa mi zdajú akosi príliš veľké, ako​toto radary ani nič čo využíva Armádna technika nezachytí?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:40, 27. júl 2008
LoopTroop, UFO skúmame (to akože my, ufológovia) už vyše šesťdesiat rokov, tak​by sa už hádam za ten čas aj slušilo na niečo konkrétne prísť a nechodiť do​nekonečna ako okolo horúcej kaše. Prečítaj si tu aj môj komentár z 15.7.2008.​A tebe Nico69, ďakujem za pekný komentár. Nevadí, že neveríš na UFO a​zároveň si uvedomuješ, že aj mimo Zeme existuje nejaký život vo vesmíre.​Vôbec to nie je smiešne. Pekne, pravdivo a objektívne si okomentoval tých, ktorý​sem na Čeknito píšu nevhodné komentáre. Z tých počítačových hier ako​napríklad War Craft a iných, už majú totálne vygumovaný mozog.
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
19:23, 1. október 2008
tiež som hral Starkraft, aj Warkraft. nezanechalo to na mne stopy:o)))...dokonca​hrám aj Counter Strike Source. a nič. je to výchovou.
Nico69 fotka
Nico69
19:40, 26. júl 2008
OMG, čítať príspevky Palsa, Albina a im podobných ma dostávaju na podlahu,​lepšie sa na nich zasmejem ako na dobro filme. Už som mal s niektorými problemy aj​ja, že nedokážu pochopiť jednu vec ktorú tu nebudem​riešiť. ............................... Ako ja na UFO neverím, je to smiešné​ženeverím na UFO ale že verím v to že nejaký život okrem nášho jestvuje. Je​to zvláštna kombináci ale čo už :) Ak existuje viac svedkov tohto UFA čo je v​tomto videu neviem prečo nadávate práve na Autora, ktorý vám to chce normálne​vysvetliť. Nehnevajte sa ale ste zrelý do bláznica. Toto nieje logické. Podľa​vášho správania usudzujem že ste len decká, ktoré zlou výchovou majú slabú​slovnú zásobu a nesúhlas viete vyjadriť len nadávkami. Takto sa v živote​ďaleko nedostanete, cez net si dovoľujete, poznám prípady, píšem články pre​jeden web kde ho navštevuje niekoľko tisíc ľudí denne a tam si to nenechaju, IP​je ako vaša adresa domov, stačí mať dobrého kamaráta na správnom mieste, a má​ťa. Ty už len vyhovorky vymýšľaš ako "prepáčte to bol kamarát ktorý​náhodou bol na mojom PC" tak sa spamätajte a neserte zbytočne ľudí.
počet reakcií: 0 Odpovedať
LoopTroop fotka
LoopTroop
17:26, 23. júl 2008
Ty si riadny frajer to ako vies aky maju pohon co ti padlo jedno do zahrady
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
01:51, 23. júl 2008
Nech sa páči, mysli si to, nebudem ťa tu kvôli tomu ohovárať, odcudzovať,​osočovať, zosmiešňovať, ponižovať a urážať ako napríklad arogantný a​namyslený Palso, ktorý si o sebe myslí, že zožral všetku múdrosť sveta.​Ďakujem ti za stručný a slušný komentár a prejav tvojho názoru na toto mnou​sem dané video. Palso (a niektorý iný), ak náhodou čítaš tento môj komentár,​tak sa na tomto mojom príklade uč, že ako treba reagovať na niekoho, kto má​úplne iný názor ako ty. Vôbec sa mi to jeho tvrdenie "fake" nezdá byť vedecké​a vôbec mu to nevyčítam.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
cvoky9
15:08, 22. júl 2008
fake
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:21, 22. júl 2008
Keďže je už tvoja babka mŕtva, tak sa pomodli za mňa aspoň ty. A nabudúce ma​neposudzuj iba kvôli tomu, že mám od teba odlišný názor. Dalo by sa to hádam​vyjadriť napríklad aj takto: Ja s tebou nesúhlasím, lebo podľa mňa to je takto​a takto... Vidím, že ťa a tebe podobných nenapadá žiadny normálny​protiargument a preto si sa rozhodol vyhlásiť ma za vymletého. Nechápem, že​prečo ma považuješ za vymletého len kvôli tomu, že nemám taký názor ako ty.​Ani ja ťa nepovažujem za nejakého chybného kvôli odlišnému názoru. Také​niečo ako tolerancia nepoznáš? Čo sa stále takmer všetci zaoberáte mnou, že​aký som? Prečo komentujete mňa a nie mnou sem dávané videá a informácie z​mojich a iných komentárov?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
amaranth211
23:12, 20. júl 2008
kybernaut ty a ten tvoj pohon v zivote ich dopravne prostriedky nikto netestoval a ty​uz vies na akom principe funguju ...nemam slov keby este zila moja babka tak by nad​tebou ruky zalomila a modlila sa otce nas a zdravas pre istotu 3 krat...si vymlety
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
19:18, 1. október 2008
myslím, že by si mal nasledovať svoju babku a pomodliť sa tri krát otče náš.​pomôže to tebe a aj nám. aspoň si nebudeš všímať túto stránku.
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:39, 15. júl 2008
A ešte niečo Albiin, tieto objekty už skúmame viac ako šesťdesiat rokov.​Ufológia oficiálne vznikla v roku 1947 a odvtedy sa neidentifikované lietajúce​predmety UFO neprestajne skúmajú. Ja si myslím, že by sa slušilo za tú dobu​aspoň niečo o UFO vedieť, aj čo sa týka ich spôsobu lietania a princípe​fungovania ich pohonných jednotiek. Veľmi nám napríklad pomohli aj odtajnené​informácie, ktoré v rámci zákona o slobode informácii museli byť zverejnené a​k niektorým prísne tajným informáciám o UFO sa niektorý naši ufologický​kolegovia dopracovali pre nich nebezpečným spôsobom. Aj na základe výpovedí​takých svedkov ako bol napríklad Robert Lazar, podplukovník letectva Philip J.​Corso a mnohý iný, ktorých tu teraz nebudem menovať, vieme niečo o​technológiách pohonu UFO. My v tejto oblasti nechodíme ako okolo horúcej kaše,​ako to robia mnohý tý, ktorý riešia tie tvoje mnohé iné svetové problémy.
počet reakcií: 0 Odpovedať
debilnator fotka
debilnator
14:36, 14. júl 2008
ja tomu tiez verim ale verim aj tomu ze ty hajzli sa nasd boja bo potom by nas​neskumali ale utocili podla mna chcu najst nase slabe miesto pre nich to moze byt tez​velky sok ak si do teraz mysleli ze su vo vesmire sami ale tipujem ze je viac planet​zo zivotom len sa ete medzi sebou nestretli
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
19:16, 1. október 2008
neboja sa nás...sme im jedno, tak ako nám sú jedno inteligenčne nižšie​organizmy...máš strach z včiel? nie. len ked ťa napadnú. je to podobné. ale​prostriedky na obranu voči nim máme. a ver, že aj ONI.
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:37, 14. júl 2008
Takže si dávaj pozor na to, aby si niečo vedel, lebo môžeš tak isto ochorieť​ako my. Nevedel som, že je nebezpečné niečo vedieť, ale ďakujeme za​upozornenie, budeme si dávať pozor, aby som nevedeli niečo viac, lebo by sme mohli​ochorieť ešte viac. Takže nám z tejto tvojej múdrosti, vhodnej na Nobelovu cenu​za informatiku vyplíva záver, že keď čím viac niečo vieme, tak sme tým viac​chorejší. Zaujímavý záver, bol by som zvedavý, že čo by na to povedal Jan​Ámos Komenský.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Albiiin
00:59, 14. júl 2008
Aaa takze vy uz viete aku technologiu uz oni maju.Ved vy ste chori.. myslim ze na​svete je viac problemov ktore by ste mohli riesit.
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
19:12, 1. október 2008
jazdia na paru a ládujú tam uhlie, ako do lokomotívy....čo keby si začal​riešiť závažné problémy? napríklad moju finančnú otázku, alebo​makroekonomické vzťahy Indie...? a čo tak bytovú otázku našich tmavších​Romskych spoluobčanov. máš široké pole pôsobnosti.
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:37, 13. júl 2008
Má to elektromagnetický antigravitačný pohon, ktorý vytvára svoje vlastné​gravitačné pole, ktoré je od zemskej gravitácie nezávislé a preto si tieto​objekty dovolia robiť také pre nás neuveriteľné manévre. Na webovej stránke​
http://www.ceknito.sk/video/178099
si prečítaj moje tri komentáre z 11. júla​2008. Snažil som sa tam vysvetliť princíp pohonu UFO.
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
21:19, 11. júl 2008
Hmm aký to má pohon ?
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.