Čeknito.sk ukáž svoje video 159 988 videí 173 826 používateľov

Neidentifikovaný lietajúci objekt nad mestom Miami, v štáte Florida, USA, dňa 20. októbra roku 1995. - Komentáre

Neidentifikovaný lietajúci objekt nad mestom Miami, v štáte Florida, USA, dňa 20. októbra roku 1995.

Neidentifikovaný lietajúci objekt nad mestom Miami, v štáte Florida, USA, dňa 20. októbra roku 1995.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 3790

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 38
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:24, 31. júl 2008
A ja krásne vidím, že nemáš pravdu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
marekbb fotka
marekbb
19:34, 31. júl 2008
toto nie je ufo je to zavesena lampa ... je to tam krasne vidiet
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
xoxon
21:14, 30. júl 2008
no s tym svetlom je to fakt divne,je to umyselne,taky svietivy objekt musel oziarit​oklie,toto nieje ufo
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:53, 30. júl 2008
Aha, teraz už aspoň viem, že prečo nosíš tie plienky. Máme tu pokakanca,​ktorý sa možno aj pomočuje.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Cellfactor
16:06, 29. júl 2008
jeziiiis to bolo ufo skoro som sa posral kybernaut
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:47, 29. júl 2008
"Už nezáleží na tom, zda na ně věříte či nikoli: UFO a mimozemšťané jsou​tu!" Prečítajte si niečo v Českom jazyku o projekte Odhalenie pána doktora​Stevena Greera: http://harry.ichotebor.cz/harry/harry35/disclosure1.htm
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
18:47, 28. júl 2008
podla mna je na tom videu dost vela svetla, aby ho zachytilo ta kamera s takymi dost​rychlimi pohybmi ... a take silne svetlo by malo aj nieco osvetlit a strechy budov​mali rovnaku svietivost ci tam bolo to ufo alebo nebolo ...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
13:42, 28. júl 2008
:D musim uznat, mal som nieco v sebe, ospravedlnujem sa za pohorsovanie a za moje​nezmyselne otazky, ktorym ako racionalne uvedomely vobec nechapem
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
11:31, 28. júl 2008
Nenapísal si sem tento komentár už po deviatom Staroprameni? To sa pýtam preto,​lebo naozaj tri čudné otázky si sem napísal. Že kto ho osvietil? Dúfam, že ťa​moja odpoveď dostatočne dobre "osvieti", lebo ono to svieti samo. Možno svieti​okolitý ionizovaný vzduch, ktorý je v blízkosti objektu. A na tie ostatné tvoje​dve nezmyselné otázky, že prečo sa to tak "picne" hýbe a že prečo to zmizne,​radšej ani odpovedať nebudem.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
01:57, 28. júl 2008
Fake. Tomuto videu by som neveril, aj keby som mal v sebe 10 staropramenov....no to​by asi nedovidel. Hm, kto to osvietil? Preco sa tak picne hybe? preco zmizne?
počet reakcií: 0 Odpovedať
gta123 fotka
gta123
15:32, 27. júl 2008
no fakeeeee! odkedy je tien na nebi
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
15:00, 27. júl 2008
Áno čítal som o nich, v tedy to vysvetľovalo úkazi UFO. Dosť ma tieto stroje​zaujali. Jeden z mojich zdrojov je tu http://nacismus.mysteria.cz/luftwaffe/ufo2.php​ak to niekoho zaujíma odporúčam. ... Už som s tej knižky prečítal dosť a​strašne ma to zaujalo aj Projekt Phoenix ktorý bol v tej knižke spomenutý.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
14:09, 27. júl 2008
To stojí to za to, prečítať si tú knižku celú, je dobrá. A keď že sa​zaujímaš o druhú svetovú vojnu, tak si pozri aj toto video:​
http://www.ceknito.sk/video/177204
. Tie objekty lietali aj pred vojnou a aj počas​vojny. Počul si už niečo o tajných zbraniach odplaty s označením V3? V1 a V2​sú nám oficiálne známe, ale V3 mali byť diskovité lietadlá, podobajúce sa na​lietajúce taniere, čiže UFO. Mali označenie RFZ (Rund Flug Zeug) Haunebu alebo​Vril. Počul si už niečo o týchto fašistických lietajúcuch tanieroch?​Američania ich údajne mali po Nemcoch zdediť.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
13:01, 27. júl 2008
To nič, chápem ťa, keďže sa najviac zaujímam o WW2 toto ma prekvapilo, v​živote som o tom nepočul, už som si to stiahoľ a prečítal úvod, no rozhodne si​to prečítam celé.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
StreetBoy
08:21, 27. júl 2008
juuuuuuuuuuj jake dobre to ako zmizlo juuuuj pppci dalsie davaj si BOREC Kybernaut
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:14, 27. júl 2008
Prepáč, že som si to o tebe myslel, ale kvôli zopár jednotlivcom už mám pomaly​paranoju, že mi každý chce len ubližovať a zosmiešňovať ma. Veď tí cvoci na​mne silou mocou hľadajú dokonca aj pravopisné chyby aby ma mohli verejne​zosmiešniť. Už si musím dávať pozor aj na takéto veci, aby neboli zlými​ľuďmi použité proti mne. Ako sa zvykne hovoriť, topiaci sa aj slamky chytí?​Tuto to platí dvojnásobne. Ak mi už nenájdu žiadne normálne chyby, tak sa mi​snažia nájsť akékoľvek, trebárs aj takéto nenormálne chyby akoby sme boli na​hodine Slovenčiny. A ja len žasnem, že čo to má s UFO spoločné. Im je to​jedno, že čím ma ponižujú, lebo iba o to im ide. Ďakujem ti, že nepatríš​medzi nich a ešte raz prepáč.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
01:28, 27. júl 2008
Nechcel som nikoho nicim zosmiestnit ... slo mi len o to vysvetlenie...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
21:46, 26. júl 2008
Skopíruj si a potom prečítaj knižku vo formáte .pdf od Veliteľa X s názvom​Filadelfský experiment. Tu je na jej stiahnutie odkaz:​http://www.edisk.sk/stahni/95398/Filadelfsky-experiment-Velitel-X.pdf_699.21KB.html.​Ináč, keby si si pozornejšie prečítal môj úplne prvý komentár zo 14.7.2008​(00:27), tak by si tam našiel napísaný rovnaký odkaz na stiahnutie tejto knižky.​Odporúčam ti (a nie len tebe ale aj ostatným), aby si pozornejšie čítal aj​popisy a komentáre k mojim videám. Chcem ťa poprosiť aj o to, aby si moje citáty​nevytrhával z kontextov, lebo samotné UFO určite nie je podľa najväčšej​pravdepodobnosti elektromagnetický generátor. Je to jeho hlavná pohonná jednotka,​čiže motor UFO a nie iba UFO samotné. Ak do komentáru nenapíšeš to, čo som​napísal (hlavne to, čo som napísal pred slovíčkom "UFO") aj predtým, tak to​dáva úplne iný zmysel. A tomu sa hovorí vytrhávanie z kontextu, že z originálu​cituješ iba to, čo sa ti hodí. A vo väčšine prípadov práve kvôli tomu aby​som bol znova zosmiešňovaný. Takže neviem, o čo ti vlastne išlo a pre istotu to​už prosím ťa nabudúce nerob. Jednoznačne to dokázané ešte nebolo ale mám​taký pocit, že je len otázkou času, keď sa to jednoznačne dokáže. Prečítaj​si tú knižku, tam máš všeličo o tom vysvetlené. Alebo aj inde na Internete a​nie len tam, ale aj v iných zdrojoch (knihy, časopisy, filmy a tak podobne) máš o​týchto veciach všelijaké informácie. Samozrejme, že aj nepravdivé, treba sa​snažiť vedieť rozlišovať lož od pravdy.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
19:27, 26. júl 2008
Vysvetlí mi niektoto toto?: ""UFO je podľa najväčšej pravdepodobnosti​elektromagnetický generátor, ktorý bol použitý aj pri Filadelskom experimente,​kde loď zneviditelnili tak, že ju neúmyselne presunuli v čase o štyridsať rokov​do budúcnosti, z roku 1943 do roku 1983"" Ako tomu nechápem, to bolo dokázané?​Niekto mi to pekne vysvetlite .... o čo tam šlo lebo to počujem prvý krát a zdá​sa mi to ako rozprávka na dobrú noc..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:15, 23. júl 2008
Netvrdil som, že neboli aj iný svedkovia tohto javu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
david3333
18:29, 23. júl 2008
som si vsimol ze to ´´ufo´´ bolo nad mestom ci co to je. a ked je take velke​myslite ze by si ho nemali vsimnut aj iny ludia...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:36, 18. júl 2008
vrrrr, už som ti napísal svoj mail, môžeš mi tú fotografiu poslať. Už sa na​ňu teším. Priprav sa, že bude podrobená analýze, keď na nej naozaj niečo​zaujímavé bude. Tak isto ako teraz preverujeme a identifikujeme tie svetlá, ktoré​nafilmoval JOGASK. Mimochodom, za chvíľu ho sem dám. Nejako sa s tými filmami a​fotkami roztrhlo vrece, ešte sme ani poriadne nezačali skúmať JOGASK-ov film a​už nám chceš poslať ďalšiu fotku. To ale vôbec nevadí, sme radi že takto s​nami spolupracujete. Bodaj by to takýmto tempom išlo aj naďalej. Aj vy ostatný,​ktorý tento môj komentár čítate, pošlite mi nejakú fotografiu alebo film ak si​myslíte, že je na nich zaznamenané niečo, čo neviete, že čo to je: UFO, alebo​niečo záhadné. Ak ste aj niečo nevysvetliteľné, záhadné a paranormálne​zažili alebo videli, kľudne mi sem o tom napíšte. Nemusí to byť len pozorovanie​UFO ale aj čokoľvek iné záhadné ako napríklad videnie duchov, paranormálne​schopnosti, vedenie o budúcich udalostiach, pozorovanie zvláštnych zvierat ako​napríklad El Chupacabra a tak podobne. Napríklad by ma zaujímalo, že či sa aj na​Slovensku našli čudne zmrzačené poľnohospodárske a iné domáce ale aj divé​zvieratá alebo aj to, či sú ľudia aj u nás násilne unášaný mimozemšťanmi​do UFO.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:13, 18. júl 2008
Máš pravdu iron, tomu Albiinovi to nejako nezapaľuje. Ináč to, že nie všetky​mnou sem dávané videá sú pravé tvrdím aj ja, niektoré, tie najviac nepravé​potom aj vymažem. A vymažem aj tie dve bezdôkazové, ktoré Albiin spomenul, nech​má radosť na duši, ak mu už na tom tak veľmi záleží. Dúfajme, že si už​potom budú taký nevychovanci tie svoje názory vyjadrovať slušnejšie. Ináč​ďakujem, že si sa ma zastal. Predsa sú tu medzi nami aj normálny ľudia, čo ma​úprimne teší.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:12, 18. júl 2008
Jaj, tak, prepáč Albiin, je iba jeden, máš pravdu ale pre mňa je to aj tak Erik​Kleptavý. Tak isto ako sú pre teba všetky mnou sem dávané videá urobené na​počítači. Hádam, že som ti toho tvojho umelca neurazil? Hádam, že si len​nemyslíš, že po tom, čo mi tu do komentárov píšeš samé neopodstatnené​urážlivé nezmysli, že tu budem s tebou jednať na spôsob ťuťuli-muťuli.​Nemusíš sa o mňa znova báť ako stará mama, viem, čo je hudba, až taký​fanatik do UFO niesom. Nájdem si na hudbu svoj čas, aj teraz, čo toto píšem​počúvam celkom mne ľahodiacu hudbu. Asi by ťa hlava bolela, keby si ju počul aj​ty, podobne ako bolela moja, keď som pozeral tvoje videá. Alebo ma tu nebodaj​chceš obviňovať aj z toho, že sa mi nepáči taká istá hudba, ktorá sa páči​aj tebe? K pravosti tým dvom videám nemám žiadny dôkaz, no ale tak isto ani ty​na to svoje presvedčenie nemáš žiadny dôkaz, takže sme na tom rovnako. Nikdy​som netvrdil, že ku všetkým videám mám dôkazy pravosti, toto sú niektoré​mála z tých, ktoré nie sú zaručene pravé a samozrejme, že ich tak trochu​beriem aj s rezervou. To si si dal tú námahu, aby si mi tu medzi 130 videami​krvopotne našiel akurát takéto filmy? A ževraj, kto je fanatik. A upozorňujem​ťa, že podobne ako kedysi wenomcik, pegasus1111, thorisgod, spirit86, Lejnat,​gunner14, annonymm, ... ,takýmito slovnými urážlivými útokmi na moju osobu​porušuješ pravidlá Čeknito. Môžeš mi tu do komentárov napísať svoj​neveriacky postoj ale nie takýmto spôsobom. Ak nechceš mať problémy, tak v tom​prosím ťa urob nejakú nápravu ako už spomenutý porušovatelia Čeknito. Ináč​gratulujem, pribudol si na ten zoznam, nespratníkov. Už ma to naozaj prestáva​baviť, neustále tu upozorňovať takýchto uzurpátorov ako si ty a vyššie​uvedený!
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
11:14, 17. júl 2008
kybernaut mohol by si mi poslat mail na teba? mam jednu zaujimavu fotku som zvedavy​co na to povies
počet reakcií: 0 Odpovedať
iron fotka
iron
22:50, 16. júl 2008
Kybernaut:Pozeram ze to tu ludom nejak cele nedochadza...Albiin:Ty si blb jak ten dub​a nie Kybernaut..osobne netvrdim ze kazde video co sem Kybernaut dal je original a​nie je fake..ale naozaj DOST videi tu ORIGINAL je...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Albiiin
14:30, 16. júl 2008
Myslim ze je tam len jeden Erik Clapton.Ale zrejme ty nevies ani co je hudba kedze​mas v harmograme co robit aby si stihol pozistovat hrnce na spagate.. chudak.Povec mi​kde v tychto videach si dal nejaky dokaz?
http://www.ceknito.sk/video/40983

http://www.ceknito.sk/video/37090
Mne nejde o to ci ja mam tomu verit.Mne to je tak​jedno.Len ja sa smejem na tom.Ako moze byt niekto tak naivny a sprosty zaroven ze si​obhajuje take nieco.. ok ja koncim.To je jak do dubu..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
01:57, 16. júl 2008
Nie Albiin, nepripadám si ako totálny idiot. Pravdepodobne si si to ani nevšimol​ale väčšina filmov, ktoré sem dávam sú podložené faktami. Dokonca sem dávam​aj Internetové odkazy na tieto fakty. Niekto má asi problémy s akceptáciou​týchto faktov, však? Ja ti za to nemôžem, že je toto pre teba príliš "tvrdé​kafe". Neviem odkiaľ berieš tú drzosť, že mi tu v komentároch diktuješ, že​čo mám v živote robiť a akým mám byť a v čom sa mám angažovať. Čo si mi​prosím ťa, nejaký životný diktátor? Z tvojej strany by bolo omnoho​rozumnejšie, keby si sa radšej staral o svoju vlastnú životnú angažovanosť ako​o moju. Áno, ja chcem byť za debila zopár jednotlivcom ako si napríklad aj ty a o​tom, ako sa tieto filmy robili si urob názor aký len chceš. Prosím ťa,​neodcudzuj ma len kvôli tomu, že týmto videám neveríš a že sa ti nepáčia.​Ani mne sa napríklad nepáčia tie tvoje videá, veď tie škriekanice tých Erikov​Kleptavých nedokážem ani dopozerať a dopočúvať do konca a neurážam ťa za to​a ani ťa nijako neodcudzujem a nepovažujem za debila a ani ťa nijako neurážam a​slovne proti tebe neútočím a nijako nekomentujem tie tvoje smiešne videá. Veď​si podľa mňa ani nezaslúžia takú pozornosť, aby som ti ich akokoľvek​komentoval. Jednoducho ich ignorujem akokeby ani neexistovali a nepozerám takéto​blbosti, ktoré sa mi nepáčia. A toto isté prosím ťa rob aj ty. Ak sa ti​nepáčia a neveríš im, tak ich ignoruj a nepozeraj ich a nekomentuj ich takto​sproste. Nekomentuj ich vôbec a nezapáraj. Daj mi pokoj ako ja tebe a všetko bude​v poriadku.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Albiiin
00:45, 16. júl 2008
Kybernaut ty sem davas videa ktore su viditelne totalna blbost.Nehovorim ze toto​je.Ale videa ktore mas v tom tvojom kyberdebilnom zozname "moje videa" su ocividne​fake a ty si to este obranujes.Vazne ale vazne si nepripadas ako totalny idiot?Keby​sem das videa ktore su podlozene faktamy.OK.. Ale niektore su moc.Radsej si najdi v​zivote iny sposobom realizacia.A bud niecim normalnym.. Clovek sa musi v zivote​angazovat aby bol niekym.Ty chces byt za debila ktory ocividne veri na zabavku ludi​co si dali na motuzik hrnce alebo to spravili s pocitacom..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:00, 15. júl 2008
Počkajte chlapci, neponáhľajte sa a nebuďte nedočkavý, to JOGASK-ovo video​treba najprv preveriť. Na to video si trocha ešte počkáte. Dokonca sa môže​stať aj to, že keď sa zistí, že čo to je a úspešne to identifikujeme, tak to​video sem ani nedám. Na to, aby som sem na Čeknito dal toto JOGASK-ovo video, musí​byť splnená jedna veľmi dôležitá podmienka: pri pokuse o identifikáciu tých​nafilmovaných objektov budeme neúspešný, musí to byť UFO. A na tento pokus o​identifikáciu potrebujeme čas. Tak preto vás chcem poprosiť o trpezlivosť. Na​náš záverečný verdikt si budete musieť istý čas-neviem aký-počkať. Na​požiadanie vám ale môžem poslať odkaz na stiahnutie tohto videa.
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
22:50, 14. júl 2008
Sám sa neviem dočkať kedy uploutneš to moje video.......
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
14:49, 14. júl 2008
A dosť sa to podobalo na toto, všimnite si jak v 18 sekunde sa zjavilo bliknutie​pravo hore !
počet reakcií: 0 Odpovedať
VickeySVK fotka
VickeySVK
12:44, 14. júl 2008
Hallo chlapci namna ste zabudli ? :D aj ja chcem vidiet to video co si natocil Joga​:D takze hned ako bude mozne tak ho tu dajte hej ? :) diks
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:12, 14. júl 2008
Teória superstrún, M-teória, kvantová mechanika, veľký tresk (big bang),​čierne diery, tmavá hmota, teória všetkého a tak ďalej z oblasti teoretickej​fyziky, nás samozrejme tiež zaujímajú. Výborne JOGASK! Som potešený, že si​nafilmoval niečo zaujímavé. Si ináč prvý, kto mi sem do komentárov také​niečo píše. icq ale nemám a ani neplánujem mať, tak preto to takýmto spôsobom​žiaľ nepôjde. Súkromne som ti ale napísal inštrukcie, že čo máš robiť,​vyplň a pošli nám prosím ťa tie dotazníky o pozorovaní a to video mi pošli​cez http://www.ulozisko.sk/. Aj keď kapacita videa presiahne 400 MB, tak tam máš​inštrukcie, že ako sa to dá cez WinRAR rozkrájať na viac súborov. Dôležité​je aj to, že ak je originálna nahrávka digitálna, tak ju prosím ťa nijako​neupravuj, nekonvertuj, nerob s tým nič, iba mi to pošli. Už sa na tvoj záznam​teším, a mimochodom, ďakujem ti za dôveru a ochotu pomôcť vo výskume​neidentifikovaných lietajúcich objektov.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Albiiin
00:57, 14. júl 2008
Alebo si skor nieco precitaj o superstrunach..
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
00:51, 14. júl 2008
A ked chceš niečo postrihať alebo nejaký dokument alebo niečo tak napíš ja​pomôžem ! Však na to tu som :D:D:D:D
počet reakcií: 0 Odpovedať
JOGASK fotka
JOGASK
00:45, 14. júl 2008
Si fakt Cool počuj mám natočené video UFO vlastný záznam z kamery natočený​asi pred týždńom v Bratislave ked bola tá veľká búrka 2 neznáme objekty​blikajúce trocha podobné tomuto ako bolo na začiatku napíš mi na icq 493-348-970​a pošlem ti to video ja o UFE nechcem uploutovať lebo vidím že ty Ufolog jak ryba​vo vode! ( :
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:27, 14. júl 2008
Stiahnite a prečítajte si veľmi dobrú knihu od Veliteľa X o Filadelfskom​experimente ak chcete o cestovaní v čase a iných zaujímavostiach vedieť niečo​viac:​http://www.edisk.sk/stahni/95398/Filadelfsky-experiment-Velitel-X.pdf_699.21KB.html
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.