Čeknito.sk ukáž svoje video 160 002 videí 173 792 používateľov

Nafilmované UFO v Sarajeve v októbri roku 2005. Druhý z dvoch filmov. - Komentáre

Nafilmované UFO v Sarajeve v októbri roku 2005. Druhý z dvoch filmov.

Nafilmované UFO v Sarajeve v októbri roku 2005. Druhý z dvoch filmov.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 7989

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 50 50 - 60
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:27, 25. máj 2009
Trochu si to prehnala danielle20, lebo sú iba dvaja od seba nezávislý svedkovia,​ktorý ten objekt aj nafilmovali. Nechcela si náhodou napísať to, že sa tí​ľudia akože mali dohodnúť iba na tom, že to videli ?
počet reakcií: 0 Odpovedať
SniCky fotka
SniCky
16:24, 15. apríl 2009
sry ale pride mi to jako total kravina
počet reakcií: 0 Odpovedať
danielle20 fotka
danielle20
14:38, 25. december 2008
podla mna je to pravda...ved co by z toho ti ludia mali?...co okolo 30 ludi sa​dohodne,aby natocili kratke video o UFO?
počet reakcií: 1 Odpovedať
Siriuse fotka
Siriuse
15:12, 28. február 2009
noa
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:02, 24. október 2008
Neboj sa, všetci tých mimozemských "ksichtov" uvidíme naživo.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
warriorLoL
17:44, 27. september 2008
ach, keby uz radsej na tej zemi zakotvia omg to bude vacsia sranda, ako sa tu hadat​ci je to fake alebo skutocnost, ja na to verim, ale ak to existuje, rad by som tie​ksichty videl nazivo... dufam ze za svoj ziwot uwidim :D moc chcem
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
KapitanNemo
05:19, 24. september 2008
Ale ja stále nevidím dovod prečo by leteli nad mestom kde je kopec ludi , aby ich​strašili ? Alebo machrujú? Možno sa v tom UFO smejú , že aha jak na nás čumia,​možno aj oni majú zmysel pre humor. aalebo možno len mapujú zem :)
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
17:01, 1. október 2008
...ked nájdeš v lese mravenisko, pokecáš si s mravcami? myslím že nie. prečo​by sa mali mimozemšťania rozprávať s pozemšťanmi? proste len si tu tak lietajú​a ktovie, čo tu chcú. možno tu robia len žúrky.
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:56, 9. august 2008
Možno je to tá žena v červenom z filmu Matrix. V tomto prípade nejde len o vami​vykonštruovanú reakciu verejnosti na tomto filme. Objekt videlo aj viac svedkov,​nie len tí to videli, ktorý sú na tomto filme. Videli to aj mnohý iný​dôveryhodný a od seba nezávislý svedkovia a aj z iných uhlov to videli, lebo​boli inde. Objekt pred vstupom do divadla zanechal aj tri kruhové stopy v tvare​trojuholníka. Vtedy, keď sa na chvíľu vo vzduchu zastavil, to tam stihol urobiť.​Vyšetrovala to aj Sarajevská polícia. Dali tam okolo toho aj žltú pásku ako​napríklad pri vyšetrovaní vraždy. A to už určite niečo musí znamenať.​Polícia sa takto vážne nevenuje len tak hocičomu. Aj tieto veci treba vysvetliť,​nie len podľa vás podozrivú reakciu zopár ľudí z videa.
počet reakcií: 2 Odpovedať
nemá fotku
hatz
16:05, 11. august 2008
Kameraman snimal komentatora hned od zaciatku tak ze ho mal v lavej casti obrazu.​Vytvaral tym miesto pre tych hercov ktori sa tam vzadu snazili uputat pozornost. Ono​treba si vsimat aj taketo veci
nemá fotku
roman9
15:00, 14. január 2009
redaktor bol preto v lavej casti obrazu lebo v pravej casti je divadlo o ktorom je​rec a nie aby mali "herci" miesto na obraze
nemá fotku
Tomigun
01:49, 28. júl 2008
Hmmm, musim povedat ze je to fake. Kybernaut, je lahke povedat 10 ludom, aby za​chvilu zacali ukazovat na rovnake miesto na oblohe. Hm, nechapem ale, preco zena v​cervenom nemrkla ani okom, vsimni si ju :D
počet reakcií: 2 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:59, 1. október 2008
keby prišiel YETTI na Račianske mýto v Bratislave, aká by bola reakcia okolia?​nejaký pako si urobil prču, zasa niekto v maske, dalšia reklama na cigarety, tí​ludia už nevedia, ako na seba upútať...a to som si spomenul len na pár​príkladov.
nemá fotku
roman9
14:53, 14. január 2009
nepozerala sa tam asi preto, ze ufo mala za chrbtom a nezaujima ju kam si ukazuju ti​ludia
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:35, 27. júl 2008
Ja si myslím, že sa toho dosť dobre zľakli, čo nevidíš ako v dvanástej​sekunde niektorý utekali preč?
počet reakcií: 0 Odpovedať
eleanoir fotka
eleanoir
11:41, 14. júl 2008
a keby to bolo naozaj UFO ludia by robili paniku a nepozerali na to jak na​rozpravkove strasidlo pretoze by v nich zavladol strach z nepoznaneho...
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:56, 1. október 2008
a presne preto sa to tají...pretože mocný tohto sveta, si myslia, že ludstvo​nieje pripravené...keby neboli amatéri, tak by nebolo ani jedno video na youtube.
eleanoir fotka
eleanoir
11:38, 14. júl 2008
FilO99 ale mohli to nahrat preboha, sak rozmyslaj trochu, keby to bola pravda to​video by malo trosku iny obraz pri zabere na UFO.. a hej verit ludom.. preco ked to​niektori zneuzivaju?
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
RaLi
12:33, 7. júl 2008
môže to bit pravda
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
FilO99
15:43, 6. júl 2008
mate hlupe recicky a ked uvidis ty nejake ufo tak co natocis to a nikdo ti nebude​verit ked si clovek ver ludom ked si skromny tak im to dosvec a to bolo UFO xD asi​bi sa tam to UFO neoiavilo aj ludia sa tam cumeli a to bi nemohli urobit cez pocitac​moj mily
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
15:10, 13. jún 2008
Prečítajte si tu najprv môj komentár z 19. októbra 2007. Ak ste si ho už​prečítali, tak vedzte, že v piatok ráno, 11. apríla 2008 o 7 hodine a 22 minúte​pán Mauricio Ruiz z Texaského (USA) mesta Alvin z dvora svojho domu nafilmoval UFO.​Na tomto Ruizovom filme sú tie isté rušenia, spôsobené silným​elektromagnetickým poľom, ktoré pochádza z antigravitačného motora alebo​motorov filmovaného objektu. Na tejto webovej stránke si ho môžete pozrieť:​
http://www.ceknito.sk/video/167571
. A ešte tu mám niečo, čo sa týka zase zvukov​týchto pozorovaných, fotografovaných a filmovaných objektov. Večer v sobotu,​dňa 24. mája 2008 zo svojho bytu v Los Angeles v Kalifornii (USA) istý Brent​nafilmoval UFO, ktoré vrčí podobne ako tento Sarajevský objekt. Na webovej adrese​
http://www.ceknito.sk/video/164724
si tento film aj so zvukom UFO môžete pozrieť.​Tieto fakty len potvrdzujú pravosť nie len týchto dvoch filmov zo Sarajeva a​celého prípadu pozorovania, ale aj tých ostatných, o ktorých som pred chvíľou​písal. UFO v malej výške svojim elektromagetickým poľom spôsobuje poruchy​nahrávky na video kazetách a vydáva tichý zvuk ako nejaký elektromotor alebo​elektrická transformačná stanica. Aj niektorý iný svedkovia, ktorý z malej​vzdialenosti pozorovali UFO, zhodne popisujú, že ten zvuk pripomína napríklad​bzukot roju včiel. Mne tie zvuky UFO pripomínajú aj zvuky niektorých​experimentálnych strojov srbského vynálezcu Nikoly Teslu. Vo svojom archíve mám​aj dve autentické audio nahrávky zvukov UFO a mám v pláne ich sem, na Čeknito​dať.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
13:54, 13. jún 2008
Mocný ľudia, ktorý riadia tento svet, si neželajú, aby boli takéto veci v​"kurze".
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
makara
19:03, 7. jún 2008
newerim..ze je to UFO..keby to bolo fakt ufo..tak doteraz je to stale v "kurze"...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
k320i
10:59, 5. jún 2008
asi neuwerite ale ja som videl ufonou :((((((
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:03, 24. máj 2008
kybernaut skepticizmus je zdravy prejav nedovery voci okoliu nie voci vlastnym​zmyslom to by sa uz dalo nazvat demencia sem tam vies pekne dristnut a uz to aj​prehanas stou zatrpknutostou niekedy.. cize ztoho logicky vypliva ze nie nespoznavam​sa vnich pretoze zatial netrpim nejakou demenciou myslim hh... ale podla toho co si​napisal vies pozoruhodne vytvorit psychologický profil nikolkych ludi na zaklade​videozáznamu trvajucom par sekund to nedokaze hosikto hh...
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:52, 1. október 2008
skepticizmus je síce zdravý, ale nie zaklapkovaný, zkostnatelý, dogmamy​narušený. pýtať sa je zdravé. nie urážať a všetko apriori​odmietať...veríš v Boha? ? ? nebudem to dalej rozvádzať.
Kybernaut fotka
Kybernaut
00:05, 20. máj 2008
Aj ty u4mp1r0, mi tu kladieš také otázky akoby som to filmoval ja. Odkiaľ mám​prosím ťa vedieť, že prečo ten objekt nebol lepšie priblížený? Budem len​špekulovať. Možno mu kamera nefungovala tak, ako by si kameraman predstavoval,​všimni si, že sa akoby sa snažil priblížiť ten objekt no ale akoby mu kamera​štrajkovala. Ten zoom mu tam tak hore dole poskakuje, raz sa to priblíži a potom​znova vzdiali, akoby s tým zápasil. Možno to spôsobovalo elektromagnetické pole​objektu, ktorého rušenie sa dá vidieť aj na obidvoch filmoch. Alebo svoje urobila​patričná nervozita. Veď si skús predstaviť jeho situáciu, že natáčaš kolegu​ako kecá do mikrofónu a zrazu ti tam do zorného poľa vletí UFO. Skús potom​natáčať tak, akoby sa nič nestalo. Ak ťa to ale až tak moc zaujíma, tak sa​informuj u pána Bosnjaka. Je to môj ufologický kolega zo Sarajeva, ktorý tento​prípad osobne vyšetroval, bol na mieste udalosti, priamo nad miestom, kde to UFO​zostalo na chvíľu vysieť vo vzduchu pred vstupom do divadla, skúmal tie tri​kruhy, ktoré tam objekt ako dôkaz svojej skutočnej návštevy zanechal, rozprával​sa s mnohými očitými svedkami, obidvomi kameramanmi, redaktorom, ktorý vo filme​rozpráva do mikrofónu, informoval sa aj na polícii, filmy podroboval analýzam a​tak ďalej. Určite vie o filmoch a celom tomto prípade omnoho viac ako ja. V mojom​predchádzajúcom komentári je naňho telefonický kontakt na Skype a na jeho mobil​a pevnú linku. Možno vie komunikovať aj po anglicky.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:39, 19. máj 2008
Tý ľudia, ktorý sa za tým objektom neobzreli boli podobný skeptici ako ty vrrrr,​lebo aj keby im to pristálo rovno na hlave, tak si tú hlavu normálne strčia pod​zem ako pštros. Boja sa toho, že keď sa na to budú pozerať, trak budú​považovaný za bláznov, tak sa pre istotu robia, že akože nič nevidia. Čo sa v​nich nespoznávaš? Takže podľa teba by tam ten objekt bol iba v tom prípade, keby​sa všetci tý ľudia ako roboti pozerali na ten objekt? Zaujímavá požiadavka. Ten​chlap s mikrofónom, pán Dino Mustafic sa nesprával tak, akoby zadržiaval smiech​ale bol prekvapený. A kto by nebol. A na tom druhom filme ti zase vadí, že sa to​UFO pohybuje nestabilne? A keby letelo pekne rovno, tak by ti zase vadilo to, však?​Hneď by si tvrdil, že to bolo robené na počítači, však? Ja už poznám takéto​skeptické požiadavky. Vieš čo? Nabudúce sa všetci Sarajevčania budú v kuse​pozerať na oblohu aj keď nič zaujímavé nepoletí, veď čo keď náhodou tam​znova priletí UFO? A tých ufóncov poprosím, nech neletia ako opitý a pre tvoju​radosť nech letia pekne rovno, bez kymácania. Dobre? A na záver si ti dovolujem​oznámiť, že tieto dve od seba nezávislé autenticky nafilmované UFO nie sú​jediné dôkazy tejto udalosti. Pred vstupom do Sarajevského divadla, nad ktorým sa​objekt na chvíľu zastavil, zanechal za sebou tri čisté kruhové stopy (v okolí​kruhov boli smeti, pouličná špina) v trojuholníkovej formácii, bolo aj mnoho​očitých svedkov a celý tento prípad vyšetrovala dokonca aj Sarajevská polícia.​Doteraz majú o tomto incidente záznam vo svojich archívoch. Priamo na mieste tento​prípad vyšetroval Sarajevský ufológ, pán Rudolf Bosnjak. Tu sú jeho kontaktné​údaje: Skype: sartelcom, telefón: 00 387 - 33 - 210 776, mobil: 00 387- 61 - 241​652. Takže žiaľ, nepoteším ťa vrrrr, znova ti to nevyšlo a my sme z týchto​videí vážne nadšený.
počet reakcií: 0 Odpovedať
u4mp1r0 fotka
u4mp1r0
10:50, 10. máj 2008
takze ja verim na ufo ale toto je fakt asi fake preco kameram nepriblizil??hmm to je​otazka kybernaut vysvetli mi to pls. a preco sa ten novinar ci jak sa mu nadava preco​len bol taky divny znudeny ako ebyo tom vedel ze ho to nezaujma,hmm vysveti mi tu​prwu otazku
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
18:59, 5. máj 2008
ten prílet toho ufa mi prišiel ako z pa a pi :-D smiešne dúfam že to nemyslíte​važne s tým nadšením ztohto videa..
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
18:55, 5. máj 2008
omg ludia ja nemožem hneď prvé čo pozorujem na týchto videách sú reakcie ludí​pritom tento objekt si všimli iba mladý chali prešli okolo dve ženy ani jedna​znich sa ani neobzrela pritom už vtedy sa začali všeci zbehávať dokonca aj​starší muž prešiel okolo akoby nič ztoho si možem jedine vyvodiť že tam​žiadny objekt nebol bola to parta dohodnutých ludí.. a ešte ten chlap s​mikrofónom no jeho mimika šak som mal dojem že zadržiava smiech absolútne​nevierohodné video dokonca aj to druhé keď ten "tanier" prilietal jak sa vlnil​úplne nestabilne.. proste nad týmto videom by som sa ani nepozastavil... je to​celé asi tak smiešne ako vaše "vážne" reakcie na to...
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:44, 21. apríl 2008
Palso, ja ti neviem povedať, že kto robil analýzy týchto dvoch filmov ale pán​Rudolf Bosnjak zo Sarajeva ti to môže prezradiť. On totiž tento prípad​vyšetroval priamo na mieste udalosti. Tu máš jeho kontaktné údaje: Skype:​sartelcom, telefón: 00 387 - 33 - 210 776, mobil: 00 387- 61 - 241 652. Nemám nič​proti tvojim vedomostiam z oblasti filmov, ale som presvedčený, že keby si si​pozrel originál týchto filmov a nie len túto kópiu so shoršenou kvalitou obrazu,​tak by si hovoril ináč. Tam by si pravdepodobne už žiadne layere nevidel. Urobili​z toho síce televíznu reklamu na Mess 2005, no ale samotné filmy rozhodne reklamou​nie sú. To ti môže aj pán Bosnjak potvrdiť. Okrem iného o tom svedčia aj tie​tri malé kruhy v trojuholníkovitej formácii pred vstupom do divadla, ktoré ten​objekt po sebe zanechal.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
marek147
21:24, 24. marec 2008
lol teras sa ta urobit ces pc vselico
počet reakcií: 0 Odpovedať
pinomax fotka
pinomax
13:13, 22. marec 2008
jasný fake. Aj keď ja v UFO verim.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
GanjaSmokerSeed
00:03, 22. marec 2008
ty kks ludia ze sem vobec aj pisete take picoviny ze nerealne feake atd.sak to je​samozrejme pravda to som ja ten moderator
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Palso
23:27, 21. marec 2008
Pre ostatných hlupákov s čislami v nickoch čo sem píšu aké je to reálne a​určite nebudú čítať to, čo som napísal dole a ani tomu nepochopia: JEDNÁ SA​O TELEVÍZNU REKLAMU IDIOTI
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:44, 1. október 2008
je možné, že to bol len reklamný trik. fantázii sa medze nekladú.....ale čo​ked nie ? ? ? aspoň pripusť možnosť, nepoznaného a nepochopitelného.
nemá fotku
Palso
23:23, 21. marec 2008
Odborníci na anylýzy filmov okrem toho, že nenašli dôkazy, ktoré by​potvrdzovali falošnosť obidvoch filmov a akúkoľvek manipuláciu s nimi, na​obidvoch týchto snímkach identifikovali jav, ktorý nazvali "elektromagnetická​interakcia". Môžeš mi povedať, kto sú ti odborníci a akú analýzu robili?​Pretože ja síce nie som odborník, ale tie tri roky čo robím na škole s filmom​mi zatiaľ stačia, aby som spoznal, že tá vec je tam úplne na inom layeri..
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
21:01, 6. marec 2008
Ja som sa o tejto udalosti dozvedel o dva týždne po nej.
počet reakcií: 0 Odpovedať
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
08:32, 11. február 2008
Jezis. Videl som druhy film a to uplne meni situaciu!, ti ludia co su chrbtom v​zabere to priletet nemohli videt, no tomuto sa jednoducho neda neuverit. 3 roky stara​zalezitost a clovek sa o tom dozvie takto nahodou na ceknito.
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:43, 1. október 2008
pretože nesleduješ dianie, okolo U.F.O. ak by si mal čo len malinký záujem,​dozvedel by si sa o tom skôr.....nepozeraj Argentínske telenovely. ohlúpnu ti viac​mozog, ako UFO.
SECHTDAMON fotka
SECHTDAMON
01:24, 11. február 2008
niektory ludia na tej ulici si nicoho nevsimnu a maju to vo svojom zornom poli, idu​si svojou cestou /holohlavy chlapik co prejde okolo / a z inich je citit ako to​hraju. taxikar je tiez jasny ako vykuka z okna na /cisto pre kameru/ urcite take​spinave predne okno nemal. a ako striedal "umyselne" kameraman pohlady na​moderatora a objekt mi tiez nevoni.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
20:13, 28. január 2008
Áno Siriuse, Nikola Tesla skonštruoval elektromagnetický antigravitačný stroj.​Nebol si na podujatí s názvom Popoludnie s Teslom: Tesla show, ktoré sa​uskutočnilo v reštaurácii za Slovenským Národným Múzeom v Bratislave v sobotu​12. januára 2008 medzi 15:00 a 19:00? Jasom tam bol a bola tam reč aj o týchto​Teslových antigravitačných strojoch. Vidieť Siriuse, že ešte v mnohých veciach​máš medzery, máš sa čo ešte vzdelávať. Lepšie si preštuduj Teslov​životopis a lepšie sa oboznám s jeho vynálezmi.
počet reakcií: 0 Odpovedať
onik111 fotka
onik111
21:31, 9. január 2008
TAK TAKE TO SAMI LUBIA VIDEA CO TOCI TELEVISIA A VIDIA HO VIACERY LUDIA TOMUTO VERIM
počet reakcií: 0 Odpovedať
momo1995 fotka
momo1995
14:08, 27. december 2007
toto je pravda tolko ocitich svedkov a k tomu este dva filmi tu nie je o com hovorit
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
olee
14:23, 2. december 2007
je to reklama.....
počet reakcií: 0 Odpovedať
iron fotka
iron
17:00, 29. október 2007
toto je cisty fake :-///
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
koxo
22:32, 26. október 2007
píííčoviná
počet reakcií: 0 Odpovedať
Siriuse fotka
Siriuse
21:42, 26. október 2007
telsa skonstruoval elektromagnetycky antigravitacny motor? o tom som este nepocul aky​motor takyco dokaze levitovat nad normalnou zemou za pomoci elektromagnetickeho​vlnenia? pocul som maximalne o tokamakoch alebo o levitacii ked supravodiva latka​levituje nad magnetom ale taketo este ne povedz mi o tom viac
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:41, 1. október 2008
doplň si informácie o gravitácii, elektromagnetizme, antigravitácii....máš NET,​je toho plný.
Siriuse fotka
Siriuse
21:26, 26. október 2007
to je sice velmi pekne a vierohodne a skade sa zobrali tie tri ciste znacky a co​znamenali a ci si to len televizia sama nevytvorila nielen ako reklamu alebo ako​pascu na hlupich ludi ako som ja zvysujem sancu o jedno percento
počet reakcií: 0 Odpovedať
Siriuse fotka
Siriuse
21:21, 26. október 2007
pokial to vsetko je pravda co tu pisal kybarnaut tak je to pecka a neviem si to nijak​vysvetlit jednoducho to bol objekt zanech po sebe stopu vysetrovala to policia​zanznamenala to kamera dvaja nezavisle na sebe reakcie svetkov ci pana jasny cudzy​objekt na oblohe toto je zly sen kazdeho skeptyka roznodne si neviem vysvetlit moze​to byt nieco ako zly vtip ale kto by uz zostrojil model takej veci zaver:​pravdepodobnost ziskania pozornosti ci lacnej reklami na mess 2005 5% 95% ufo​neidentifikovany litajuci objekt cize kybernaut 2:1 pre teba
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
lampard321
18:18, 26. október 2007
deti pustali sarkana a potom im padol su svedkovia ktori pri tom ufe boli ked padlo
počet reakcií: 1 Odpovedať
gibsonx fotka
gibsonx
16:38, 1. október 2008
prepokladám, že si bol jeden zo svedkov. ak nie. zdrž sa takýchto​nepodložeností.
nemá fotku
henkys557
20:07, 20. október 2007
konina
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
02:43, 19. október 2007
Odborníci na anylýzy filmov okrem toho, že nenašli dôkazy, ktoré by​potvrdzovali falošnosť obidvoch filmov a akúkoľvek manipuláciu s nimi, na​obidvoch týchto snímkach identifikovali jav, ktorý nazvali "elektromagnetická​interakcia". Je to také čudné rušenie filmu, už na prvý pohľad sa to dá​vidieť. Toto rušenie spôsobil ten nafilmovaný objekt, ktorý do svojho okolia​vysiela silné elektromagnetické pole. Aj technici skúmajúci pohon objektov typu​UFO sa už dlhú dobu zhodujú v tom, že pracuje na báze antigravitačného​elektromagnetizmu. Už slávny Nikola Tesla robil experimenty s antigravitačnými​elektromagnetickými motormi. Všetky tieto motory už vtedy mali okolo seba silné​elektromagnetické pole. Vo Filadelskom experimente (Rainbow project, Montauk​project) s tým robili všelijaké zaujímavé veci. A robila sa aj anylýza zvukov.​Na filmoch jasne počuť zvuk toho objektu, normálne vrčí, no nie ako auto ale​presne ako Teslov elektromagnetický motor. Frekvenčná analýza zvuku to potvrdila.​Všimnite si napríklad, že keď ten objekt nachvíľu zastaví nad divadlom, zvuk​jeho motoru stíchne a keď sa pohne, znova sa rozvrčí. "Šofér dupol na plyn",​niet iného vysvetlenia. Takže aj tieto zistenia potvrdzuje autentickosť nie len​filmov ale aj celého tohto pozorovania neidentifikovaného lietajúceho objektu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Redbull fotka
Redbull
21:09, 10. október 2007
shit neverim
počet reakcií: 0 Odpovedať
Redbull fotka
Redbull
21:09, 10. október 2007
shit neverim
počet reakcií: 0 Odpovedať
megamox fotka
megamox
11:53, 10. október 2007
cisty fake...:)))
počet reakcií: 0 Odpovedať
nZLe fotka
nZLe
21:02, 9. október 2007
fake
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.