Čeknito.sk ukáž svoje video 159 988 videí 173 801 používateľov

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt (UFO) vedľa lietadla vo Veľkej Británii, dňa 2. apríla 1966. Druhý film z dvoch: 2/2. - Komentáre

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt (UFO) vedľa lietadla vo Veľkej Británii, dňa 2. apríla 1966. Druhý film z dvoch: 2/2.

Nafilmovaný neidentifikovaný lietajúci objekt (UFO) vedľa lietadla vo Veľkej Británii, dňa 2. apríla 1966. Druhý film z dvoch: 2/2.

Pridal: Kybernaut

Kategória: Veda a technika | Zobrazení: 4572

Späť na detail videa

Komentáre


0 - 29
Kybernaut fotka
Kybernaut
18:29, 31. júl 2008
xoxon, tomu, že si bol niekedy fanaticky veriaci a teraz neveriaci, by sa dalo​povedať, že si s tým išiel "z kaluže do blata" alebo "z extrému do extrému". A​to nie je dobré, lebo v obidvoch veciach v tom preháňaš. Skús nájsť zlatú​strednú cestu, niečo medzi tým. Skepticizmus je dobrá vec, ak sa s ním​nepreháňa. A samozrejme, že zase veriť všetkému sa tiež nevypláca. Presne​tak, ako píše vrrrr, tento svet ovládajú mocný ľudia z tajnej svetovej vlády,​ktorú riadia Slobodomurárske lóže a oni si neprajú, aby na verejnosť prenikali​takéto informácie o UFO (a nie len o tom), preto o tom nevie hneď každý. Oni sú​zodpovedný aj za balamutenie, zosmiešňovanie a dezinformovanie uniknutých​informácii o UFO a iných veciach. Naschvál sa to snažia spochybniť. Preto majú​niektorý problémy s vierou. Áno, vrrrr, aj ja som bol napríklad informovaný aj o​tom, že automobilové motory fungujúce na princípe spaľovania vodíka, takzvané​vodíkové motory boli už v šesťdesiatych rokoch minulého storočia hotové a​plne funkčné. Doteraz sa o nich len veľmi málo hovorí a nič také prevratné sa​v tejto oblasti doteraz nerobí. Okrem kšeftov z daní za znečisťovanie ovzdušia.​Tí ropný magnáti nie sú až taký sprostý, že by sa tak ľahko zriekli svojho​monopolu, ktorý im zarába miliardy dolárov.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:50, 31. júl 2008
samozrejme ropni giganti sa postarali o to ze doteraz fungujeme na palivovych​motoroch..
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
17:48, 31. júl 2008
to bolo mne? lebo som tomu vobec nepochopil co sem pleties nejake konspiracne teorie?​jake scifi filmy?? si zaspaty alebo najivny teraz neviem vyber si hh.. co je podla​tebva scifi?? aj to je scifi ze dvojicky nechal zdemolovat ich "majitel" koli​poistke?? co je este scifi? alebo to ze pravdepodobne uz niesme zavysli od​spalovacich motorov zhruba uz nejakych 60 rokov?? racej ser na to..
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
xoxon
16:26, 31. júl 2008
vidis presne o tomto som pisal.Aj ty si ovplyvneny kdeakymi scifi filmemi,kde​pouzivaju taketo frazy Ja som tiez ix fanusikom ale predsa nemozes uverit vsetkemu co​tam povedia.Je to vsetko len teoria,ktoru niekto niekde pocul.Tomu ti veris?Ako mozes​vediet,ze ludia,ktory prixadzaju s tymi konspiracnymi teoriami,vravia pravdu!!Mozno​ano,mozno nie.Ale podla mna je hlupe im slepo doverovat.Vlady mozu nieco tajit,ale​nepridavajme si k tomu vlastne myslienky.Na toto este nikde nenajdes odpoved,vsade je​len MOZNO,ASI....
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
12:33, 31. júl 2008
preco sa kazdy odvolava na to ze "preco niesu celosvetove ohlasy" alebo "uz by sa o​tom davno vedelo" atd atd.. ? omg ved pochopte ze tento svet riadia mocni ludia a ked​nechcu aby sa o tom pisalo a tocilo a bla bla.. tak sa o tom ani pisat nebude.. a ak​nahodou niekedy nieco z informacii unikne tak potom vypustia nejake fuserske​zavadzajuce zaznamy ktore sa vyvratia a potom ludia vsetko hadzu do jedneho vreca a​to im vyhovuje prave toto ze to pomali uz vseci zosmiesnuju je ich cielom.. takze uz​prosim vas nepiste take kktiny ze "a preco to nieje v spravach" "ak to nebolo v​spravach tak to je urcite fake" atd hh...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
xoxon
21:03, 30. júl 2008
.....takze za Meiera by som ruku do ohna nedal
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
xoxon
21:01, 30. júl 2008
Kybernaut:pockaj,tym ocnym klamom som mal na mysli,je lom svetla na okraji​skla,skoda,ze nie je vidiet ake je hrube,proste to si myslim,nebudem ta o tom​presviedcat.K tym videam:mas pravdu ze su relativne pekne,ale preco nevyvolali​celosvetove ohlasy,iba v komunitach sa otom vravi.Preco,ak to vidi cele MESTO?Ludia​su voci tomuto skepticky,ak im nedas skutocny dokaz,hmotny dokaz.Kazdy sme ovplyvneny​prostredim v ktorom sa pohybujeme.Ked som sa tomuto venoval,prisaham ze som tym bol​az posadnuty,videl som ufo vo vsetkom.Pozoroval som hviezdy a zrazu som ho videl.Cely​som sa rozochvel,bolo tam.Podlhovaste kusok od konca tmave skvrny.Pomalicky sa​pohybovalo.Ale aj hviezdy sa s nim hybali,divne.Dal som vacsie priblizenie a​hla,Saturn.Xcem tym povedat,ze nie vsetko co vidime tam je,mozog ma uzasne​sxopnosti.Predstavivost nam pracuje na plne obratky.A este k tomu E.Meierovi.Pre​svoje vystredne vylety po lesox platil za cudaka.Spominalze sa tam stretaval s mz z​Plejad.Urobil STOVKY foto,co su udajne vesmirne lode.Bol vraj aj vo vesmire a tam​zhotovil dalsie.Aj znevazovatelia pripustaju,ze jeho snimky,hoci falosne,su​pozoruhodne sikovne-citaaat z knihy o UFO
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
20:02, 30. júl 2008
Ak to mal byť očný klam, tak prečo to zaznamenala aj kamera? Bol to akože aj​kamerový klam a nie len očný? To je síce pravda, že radary žiadnu vzducholoď​nezaznamenali ale to ešte nedokazuje, že to bol očný klam. Analýzou filmu sa​zistilo, že na tejto nahrávke je natočený hmotný, trojrozmerný objekt vo​veľkosti lietadla a nie je to žiadny hmyz alebo optická ilúzia. A nemáš pravdu​ani v tom, že novšie videá natáčané súčasnými kamerami sú nekvalitné.​Napríklad filmy a fotografie Carlosa Diaza alebo Eduarda Meiera sú krištáľovo​čisté. Myslím tým originály a nie tisícu kópiu. Napríklad aj na túto webovú​stránku
http://www.ceknito.sk/video/116323
som dal film, ktorý bol natočený s​video kamerou s vysokým Full HD rozlíšením. Aj JOGASK-ovo video nemá najhoršiu​kvalitu:
http://www.ceknito.sk/video/181928
. Len škoda, že to bolo nafilmované v​tme. Z tejto stránky si môžeš stiahnuť jeho digitálny originál:​http://www.ulozisko.sk/69860/wuuuuuuuuuh.wmv. Alebo si pozri videá, ktoré majú v​adresári na konci za znamienkom "/" tieto čísla: 171478, 164724, 162985, 138427,​133677, 129080, 122586, 97130, 49494, 43489. Aj tieto filmy sú podľa teba​nekvalitné? Nemusíš sa obávať, nikto tou nekvalitou filmov nechce nič zakryť.​Tie nekvalitné videá sú tu preto, lebo sa mi nepodarilo zohnať ich kvalitnejšiu​kópiu. Nie sú nekvalitné zámerne, snažím sa sem dávať čo najkvalitnejšie​videá ale lepšie už neviem nikde zohnať. Ak poznáš odkazy na ešte​kvalitnejšie videá, ktoré som sem dal, tak mi ich prosím ťa pošli, rád ich​vymením za tieto menej kvalitné. Aj samotný server Čeknito používa starší​kodek na prehrávanie videí a aj to má negatívny vplyv na ich kvalitu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
xoxon
12:23, 30. júl 2008
to je ocny klam,preto na radaroch nic nebolo,ja tiez verim v zivot mimo Zem,ale toto​urcite nie je UFO.....a este ma zaraza,ze aj nove videa(mam na mysli s terajsimy​kameramy)su v zlej kvalite.Preco?Nesnazi sa tym niekto nieco zakryt?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
22:34, 29. júl 2008
Trošku som to tu poupratoval, ten Cellfactor je už blokovaný. Sľubil som mu, že​ak sa polepší, tak ho odblokujem. Dal som mu ešte jednu šancu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
8RYTMUS8 fotka
8RYTMUS8
13:32, 29. júl 2008
???
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
11:45, 29. júl 2008
Á, asi tu máme niekoho z Čiech, ahoj! No samozrejme, že to aj s tou výškou letu​pre potenciálnu vzducholoď nie je všetko v poriadku. Vzducholode takto vysoko​nelietajú.
počet reakcií: 0 Odpovedať
blackcampeny fotka
blackcampeny
11:19, 29. júl 2008
vzducholoď ktera je stejne rychla jako letadlo??? blbost a navic pochibuju ze by​vzducholod mohla do stejne visky jako cestovni letadlo
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:47, 28. júl 2008
... A ak ti je Suineg tento film moc krátky, tak si jeho dlhšiu verziu môžeš​pozrieť na tejto webovej stránke:
http://www.youtube.com/watch?v=rhkuOAgg0m8
. Len​neviem, že prečo ti na tom tak moc záleží. Veď tam aj tak vidieť iba krajinu a​potom oblaky z okna lietadla a ten objekt sa objaví iba na konci filmu a zachvíľu​čudne zmizne akoby sa sám do seba poskladal. Iba v tejto záverečnej časti sa dá​to UFO vidieť. Bol by som už naozaj rád, keby ste už nad tou možnosťou, že je​to nafilmovaná vzducholoď do komentárov nepísali. Túto možnosť už dávno​mnohý ľudia a nie len taký hocijaký ale aj vedecký experti z rôznych​laboratórii a inštitúcii vylúčili. Skúmali to napríklad aj odborníci z BBC,​alebo z Britského Kráľovského vojenského letectva (RAF), Vojenského letectva​Spojených štátov (USAF) a mnohý iný a nie len z USA ale aj z iných krajín. Nie​len samotný film bol objektom výskumu ale aj celý tento prípad pozorovania a aj​iné všelijaké veci sa preverovali a skúmali. Za tých niekoľko desaťročí sa​toho preverilo viac než dosť. Ak sa cítite byť lepšími odborníkmi ako títo​mnohý odborníci z rôznych oblastí (filmov, letectva, fyziky a tak ďalej), tak​nech sa páči, vzducholoďujte si i naďalej. Ale vedzte, že to bude úplne​zbytočné a pre vás to bude znamenať iba zbytočnú námahu a stratu času. Tento​prípad sa už nevyšetruje, bol uzavretý a výsledok znie: Je to UFO, čiže​neidentifikovaný lietajúci objekt.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
23:37, 28. júl 2008
Ja viem, že niektorý veľmi chcete, aby to predsa len bola vzducholoď. Vidím, že​je to vašim zbožným želaním. Táto možnosť sa už žiaľ, dávno vylúčila.​Nebola to vzducholoď nie len kvôli tomu, že by musela letieť rovnako rýchlo ako​dopravné lietadlo a takto čudne by musela aj zmiznúť, čo je nemožné. Aj kvôli​iným skutočnostiam to nemohla byť vzducholoď. Napríklad dispečing Britskej​leteckej spoločnosti Ambassadora British United Airlines druhého apríla roku 1966,​ráno okolo 8:20, nezaznamenal žiadnu vzducholoď v blízkosti svojich lietadiel. Na​radaroch sa nič také nezaznamenalo. A preverilo sa aj to, že kde a ktorá​vzducholoď bola 2. 4. 1966 ráno o 8:20 vo vzdušnom priestore Veľkej Británie a​to hlavne v oblasti Staffordshire, kde vtedy toto lietadlo letelo. Ani jedna​vzducholoď vtedy nebola v blízkosti tohto lietadla. A aj mnohými inými spôsobmi​sa to preverovalo, nie len analýzou tohto filmu...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
21:28, 28. júl 2008
hej, ale na tomto videu je ta vzducholod ani nie 3 sekundy a ani nvs, ci pilot toho​lietadla isiel rovno ... napr ak by stala, musel by lietadlo otacat napr 10 stupnov k​nej, ale na videu nie je vzdy rovnako vzdialena od okraja ... takze by mohol tocit o​viac .. napr o 13 stupnov ( ale v tomto nie som expert ) BTW neporovnaval som to s​oblakmi, iba som daval iny priklad
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
vrrrr
19:46, 28. júl 2008
suineg.. vzducholod je sice velka ale na to aby sa vytvoril ten "oblakovy efekt"​nieje dost velka pri rychlosti akou letia dopravne lietadla (aj vtej dobe) by musela​byt fest daleko aby vytvorila dojem ze leti rovnako rychlo ako to lietadlo proste​skratka viem na co si narazal ale je to absolutny nezmysel porovnavat to s oblakmi​ktore su dlhe niekolko kilometrov a daleko niekolko desiatok ci stoviek kilometrov...​a este to zmyznutie za okraj okna to napadlo aj mna lenze keby to bola naozaj​vzducholod nechovala by sa prave naopak? posuvala by sa do stredu okna a nie este​predbiehala to lietadlo a zachadzala za okraj skla...
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
18:17, 28. júl 2008
aha ano, tam je to video o sekundu dlhsie
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
18:15, 28. júl 2008
Mozno si myslis, ze je to ufo ... mas svoj nazor a ja ti ho nechcem brat :) ... Ale​povedz mi, ako si mozes byt taky isty niecim, co bolo natocene starou kamerou (ani z​roku 1966 nemusel byt), ked ani dnes nie su kamery tak dokonale a ked to bolo​natocene za nejake 3 sekundy ? ;D ... no lol ... mozno to, ze si myslis, ze je to​UFO, je sposobene tvojim slabsim myslenim a svojimi slabsimi skusenostami a​vedomostami v realnom zivote ... viem presne o com vravis ... pretoze sa tym iez​zaoberam, ale z vedeckeho a REALNEHO pohladu !!! napr vravis, ze mozu len tak​vytvorit gravitacne pole, vytvorit cerviu dieru, ktora by sa okmazite prepojila s​inou cervou dierou ... no dobre mozno by to bolo mozne, ale na to je potrebne​vytvorit nesmiernu gravitaciu ... a tato gravitacia by mohla ovplivnit celu slnecnu​sustavu, ale v tomto videu sa toho lietadla ani nedotkla ... hmmm ... tak co to moze​byt na videu ? Preco by to nemohla byt vzducholod ... aha, ze by isla rovnakou​rychlostou ? haha , to video bolo tocene 3 sekundy a vzducholode musia dost velke,​aby boli dostatocne lahke ... napr ked sa pozeras na daleke oblaky, tak by si​povedal, ze stoja alebo ze sa pohybuju s tebou ... ale oni sa v skutocnosti pohybuju​dost rychlo, ale tvoje chapenie to mozno nemusi tak brat ... a to zmiznutie ? vyzera​to ako ocny klan odrazeneho svela od praveho kraja okna ... zmizlo to presne ako​podla osovej sumernosti, pricom ta os prechadzala priblizne cez stred tej vzducholode​... ak by ten pilot nemal take stastie v pravdepodobnosti, tak by sa to video​nevydarilo a vyzeralo by to ako vzducholod, ale potom by si nikdy nevidel toto video​a nevravel by si, ze je to ufo ... :-D ale opakuj, neberem ti tvoj nazor, no mal by​si porozmyslat nad vsetkymi faktami
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
18:14, 28. júl 2008
tu je dlhšie video
http://ceknito.sk/video/186073
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Suineg
18:02, 28. júl 2008
povedz mi KOLKO realnych sekund bolo to UFO snimane ?
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
13:23, 28. júl 2008
Lem teraz ma zaujalo to, že UFA sa zväčša ukazujú v blízkosti lietadiel a​vrtuľníkov, ako keby ich to lákalo alebo čo.
počet reakcií: 0 Odpovedať
Kybernaut fotka
Kybernaut
10:02, 28. júl 2008
Áno, myslím si, že som niečo. Som človek, ktorý sa už pár rokov zaujíma o​tieto veci. Toto sú ináč zatiaľ jediné tvoje komentáre, ktoré som nevymazal,​lebo sú ešte v rámci normy. No ale aj tak by som ti chcel poradiť, aby si si​dával pozor, že čo sem v budúcnosti napíšeš. No, to s tou vzducholoďou nebude​až také jednoduché vysvetlenie, to isté platí aj pre teba denulkaaa a ostatných​"vzducholodisťov". Ukáž mi takú vzducholoď, ktorá vie letieť tak isto rýchlo​ako dopravné lietadlo. Neboj sa, aj v roku 1966 boli dosť rýchle lietadlá. Máš​pravdu, Nico69, na vzducholoď to naozaj nevypadá. Alebo mi ukáž takú​vzducholoď, ktorá vie zmiznúť tak isto, ako tento nafilmovaný objekt. Ja si​myslím, že vzducholode takto nemiznú. A ty Tomigun si uvedom, že to s tým tvojim​"fakeovským prirábaním" tiež nebude také jednoduché. Tento film nie je zrovna​najnovší, je z roku 1966 a doteraz sa expertízami na žiadne tie tvoje "fakeá"​neprišli. Alebo si myslíš, že aj tento film bol robený na počítači ako to​mnohý majú vo zvyku tvrdiť? Na ktorom, prosím ťa, vieš vôbec na akej úrovni​boli vtedajšie počítače? Naschvál sa sem snažím dávať aj takéto staršie​filmy aby ste to tak jednoducho nepozametávali pod koberec, že to bolo robené na​PC, no ale ako vidím, pre niekoho úplne zbytočne.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Answ3r
07:30, 28. júl 2008
vd ale to je trapne kybernaut si myslis ze si nieco? ked eris na take kktiny ved to​ani pravda neni lamo
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Answ3r
07:25, 28. júl 2008
hhh vzducholot no nic moc
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
Tomigun
01:54, 28. júl 2008
hm, nie je tazke prirobit to, Fake
počet reakcií: 0 Odpovedať
gunner14 fotka
gunner14
23:05, 27. júl 2008
:D Jj chudak nema cim rozmyslat
počet reakcií: 0 Odpovedať
Nico69 fotka
Nico69
14:51, 27. júl 2008
Áno a ja somBin Ladin ... Ako by mohla vzucholoď letieť rovnakou rýchlosťou​ako lietadlo? Aspoň dotoho zapojime troška rozumu.
počet reakcií: 0 Odpovedať
nemá fotku
denulkaaa
14:20, 27. júl 2008
to je vzducholod
počet reakcií: 0 Odpovedať

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje erotickú a sexuálnu tématiku. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a inštrukcie:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.

Chystáte sa vstúpiť do kategórie, ktorá obsahuje šokujúce a veľakrát drsné zábery reálneho života. Veľmi pozorne si preto prečítajte nasledujúce informácie a pokyny:

Stlačením tlačítka 'VSTÚPIŤ' dávam na vedomie svoj plný a bezvýhradný súhlas s nižšie uvedenými podmienkami pre vstup na tieto stránky. Súčasne so vstupom na nasledujúce stránky potvrdzujem pravdivosť nižšie uvedených údajov a skutočností:

Ak nespĺňate čo i len jeden z vyššie uvedených bodov, opustite prosím ihneď tieto stránky.

Ak spĺňate všetky podmienky vyššie uvedených bodov, ste oprávnený vstúpiť.

Stlačením tlačítka "VSTÚPIŤ" potvrdzujem a súhlasím s vyššie uvedeným.