• Čeknito.sk ukáž svoje video
  • |
  • 160 035 videí
  • 173 787 používateľov

Čeknito

bomby ve WTC ??? - Komentáre

bomby ve WTC ???

bomby ve WTC ???

05:33 
nafilmovaný důkaz o výbušninách ve WTC http://911.yweb.sk/ Kategória: Veda a technika | Pridal: antik22 | Zobrazení: 5550

Komentáre


0 - 41

Hacique | 18:41, 26. február 2009
Počet hodnotení 0   + -
to Para24> Cislo letu nebolo Q44 NY, boli to lety American Airlines 11 a United​Airlines 175. Let American Airlines 77 skoncil (vraj) v Pentagone (zdroj:​http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks#Attacks). Dalo by sa povedat, ze​lety mali oznacenie N334AA, N612UA a N644AA.
 
Vaša odpoveď
Kaldas | 22:27, 18. január 2009
Počet hodnotení 0   + -
Za vstko mozu ti priblbly amici.Vsetko bolo naplnovane,kusik po kusku a dokonale. Na​kazdom podlazi bola ulozena naloz.Vcase narazu sa automaticky odpalili. A bolo.​Budova padla tzv. palacinkovym sposobom. Preco padla tak,ze neboli poskodene oklite​budovy? No preto lebo to bolo naplanovene. Hovori sa ze aj do Pentagonu vpalilo​lietadlo,vsak? Najvacsi paradox je ze ziadne trosky po lietadle tam nenasli. A este​nieco, Bush a Bin Ladin sa osobne poznaju, pred utokom sa navstivili. Potvrdil to​nejaky typek z ameriskej vlady,ktory je tiez iracan. A to vsetko kvoli rope, len​kvoli rope zahinulo tisicky ludi. Su to spine.
 
Vaša odpoveď
DVSHAN | 14:03, 29. november 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
kazdy vie je ze to si zhodili sami američania ked vie citat spravy medzi riadkami.​len sledujem tých debilov o si stale myslia ze to to bolo naozaj. to iste napadnutie​Hedvigi v case konfliktu SR - EU kvoli sr-m sporom
 
Vaša odpoveď
Kabel562 | 19:36, 27. november 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
z faktov je nadslnkojasnejsie ze dvojicky su len na oblbnutie ludi zamienka pre​zacadie vojny v iraku na ktorej sa urcite uz aj tak velmi bohate skupiny ludi este​viac nabalia budu moct financovat este vecsie veci a mat este vacsiu moc ako maju ja​osobne verim ze uz maju v moci aj celu europu aj ameriku
 
Vaša odpoveď
jakubko334 | 20:19, 24. september 2008
Počet hodnotení 0   + -
pozrite moje video Pentagon attack
 
Vaša odpoveď
petriko | 17:22, 9. september 2008
Počet hodnotení 0   + -
cislo letu nebolo Q44 NY, ale bol to len 11 a let 77, toto je vymyslene, ale zase sa​dava do popredia 11stka- totiz, 11mesiac, zaujimave, zo vsetkych cisel, ktore sa s​padom wtc spajaju sa da suctom cifier(alebo aj inak) dostat cislo 11, + mena​zainteresovanych su na 11 pismen+ koran 11 kapitola, alebo clanok - je v nom pisane​nieco o tom, ze moslimovia sa pomstia neveriacim, aelbo tak nejak. len hlupak moze​povedat, ze videa boli upravene a boli tam dokreslene vybuchy bomb- sa uvedom, v tom​case to kamerovala stovka ludi- vsetci sa dohodli, ze to tam dorobia, ze? tiez- pri​vybuchu sa z ohna a dymu tvarovali divne obrazce- tvare, akoby zvierat a doslova​diabla-pozrite si nejake videjka aj o tom. myslim, kto si popozeral nieco o tom-je mu​jasne, ze to nebol teroristicky cin(len). a tiez-amerika je medzi poprednymi statmi,​kde sa nedodrziavaju ludske prava(a pritom bushko vyzyva cinu... fas)- tam si nikto​nedovoli ist proti statu.. ja- spravila to americka vlada, naraficila to na moslimov​ci aj zidov, ale tiez to ma nieco spolocne s nadprirodzenym- naozaj, Biblia aj Koran​taketo veci predpovedaju...kazdy si moze povedat co ste, 100%pravdu nepozna ani ten​kto to ma na svedomi, lebo sa mu to riadne vymklo z ruk
 
Vaša odpoveď
jeagro | 18:46, 9. august 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Zvláštne že,prezident Busch(uplny kkt)bol v čase udajneho atentátu na WTC 1,2 v​škole aby sa ukázal aky je velký kkt.Prišiel za ním nejaký ujko v čiernom​obleku(myslim že od CIA alebo tajnej služby)pošuškal mu niečo( určiťe že WTC​bolo napadnuté)a on ako kokot ostal na mieste sedieť ... 5s rozmýšlal a potom si​čítal s detičkami dalej ... myslím že keby naozaj v tom nemal prsty tak by ho​zobrali do nejakého úkrytu nemyslíťe ? A o tých bombách.Pár týždnov z WTC​1,2,7 boli stiahnuté psy na vyhladávanie výbušnín v pravidelných 12 h​smeniach...takže aby sa zrútili také kolosy tak nato treba dosť času na​podmínovanie.Zadreli že sa WTC 1,2 zrútili z oslabenia ocele koli leteckému​palivu(kreosinu)ked ocel dosiahne bod tavenia pri teplote 1600 stupnov Celzia.A​kreosyn vyvine max.teplotu 1100 stupnov...a to len v prípade ak je ohen udržovaný​.A pod WTC bolo jedno z največších úložíšť zlata v hodnoťe 160 MLD dolárov​pre banky Shanghai,Peking atd... Ked sa zrútili tak našli len 230milonov. Kam to​zlato zmizlo ? Na nákladných autách odviezli zlato do bezpečia a nehali si to pre​seba kkti . A tak z celého "atentátu" zarobili miliardy a bilioný dolárov .
 
Vaša odpoveď
OiPunkUnited | 21:45, 4. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
a keď si už pozrieš ten dokument... čítaj ďalej...nájdeš toho veľa na​internete...ako som už v jednom článku spomínal Ground Zero... oficiálne​stanoviská konštruktérov podobných budov WTC, naviac v jednom štáte USA tiež​horela budova, myslím že menšia, ale aj doň narazilo menšie lietadlo...a horela​podtstane dlhší čas...tiež mala superjadro ako v tomto prípade...a nebolo takmer​vôbec poškodené...
 
Vaša odpoveď
OiPunkUnited | 21:37, 4. august 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
bože Diablo666 najprv si pozri ten film...ZeitGeist sa to volá...a uisťujem ťa​že po jeho vzhliadnutí budeš váhať...a ak to bolo dielo 10 ročného decka...tak​potom pápež je moj pokrvný brat...
 
Vaša odpoveď
Diablo666 | 21:41, 2. august 2008
Počet hodnotení 0   + -
Niejak%252525C3%252525BD%2525252010%25252520rocn%252525C3%252525BD%25252520chlapec%25​252520si%25252520to%25252520vymyslel%25252520spravil%25252520video%25252520pridal%252​52520tam%25252520par%25252520efektov%25252520a%25252520sci-fi%25252520bolo%25252520na​%25252520svete%2525252C%25252520drbol%25252520to%25252520na%25252520internet%25252520​aby%25252520sa%25252520slovaci%25252520mali%25252520o%25252520%252525C4%2525258Dom%25​252520rozprava%252525C5%252525A5.%2525252Cnic%25252520nebolo%25252520naplanovane!!!Kd​e%25252520chod%252525C3%252525ADte%25252520na%25252520tak%252525C3%252525A9%25252520s​ra%252525C4%2525258Dky%2525252Cboli%25252520ste%25252520poveren%252525C3%252525BD%252​52520vy%252525C5%252525A1etrovan%252525C3%252525ADm%2525253F%25252520To%25252520s%252​525C3%252525BA%25252520len%25252520b%252525C3%252525A1chorky%2525252Cak%252525C3%2525​25BD%25252520by%25252520mali%25252520na%25252520to%25252520d%252525C3%252525B4vod%252​5253F%25252520A%25252520okrem%25252520toho%25252520toto%25252520by%25252520neututlali​%25252520%2525252Cbolo%25252520tam%25252520pr%252525C3%252525ADli%252525C5%252525A1%2​5252520mnoho%25252520m%252525C3%252525A9dii%25252520a%25252520svedkov.%25252520To%252​52520ako%25252520keby%25252520ameri%252525C4%2525258Dania%25252520tvrdili%25252520%25​2525C5%252525BEe%25252520smr%252525C5%252525A5%2525252026%25252520slovensk%252525C3%2​52525BDch%25252520vojakov%25252520vracaj%252525C3%252525BAcich%25252520sa%25252520z%2​5252520mysie%25252520bola%25252520tie%252525C5%252525BE%25252520napl%252525C3%252525A​1novana.%25252520%2525250D%2525250APorad%252525C3%252525ADm%25252520v%252525C3%252525​A1m%25252520len%25252520jedno%2525252C%25252520prestante%25252520pozerat%25252520tolk​o%25252520ak%252525C4%2525258Dn%252525C3%252525BDch%25252520filmov.
 
Vaša odpoveď
Diablo666 | 21:40, 2. august 2008
Hodnotenie:  0  |  Počet hodnotení 2   + -
Niejaký 10 rocný chlapec si to vymyslel spravil video pridal tam par efektov a​sci-fi bolo na svete, drbol to na internet aby sa slovaci mali o čom rozpravať.,nic​nebolo naplanovane!!!Kde chodíte na také sračky,boli ste poverený vyšetrovaním?​To sú len báchorky,aký by mali na to dôvod? A okrem toho toto by neututlali ,bolo​tam príliš mnoho médii a svedkov. To ako keby američania tvrdili že smrť 26​slovenských vojakov vracajúcich sa z mysie bola tiež naplánovana. Poradím vám​len jedno, prestante pozerat tolko akčných filmov.
 
Vaša odpoveď
Siriuse | 15:31, 27. júl 2008
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Dokaz to ty chytrak
 
Vaša odpoveď
peterx | 21:02, 12. máj 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
MINIMALNE 6 UNOSCOV LIETADIEL STALE ZIJE A PRI TOM NIC NEMAJU SPOLOCNE S TERORIZMOM A​ESTE JEDNA PIKOSKA, NA ZOZNAME CESTUJUCICH UNESENYCH LIETADIEL NIE JE ZIADNE ARBSKE​MENO !!
 
Vaša odpoveď
michael2004 | 14:14, 22. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
v budovach boli bomby preto aby spadla lebo keby len tam narazili lietadla ta by​nespadla ale dali tam bomby na kazdy jeden okraj budovy ja na mojom CD co ma 3​hodini a tam je vsetko o dvojickach aa ukazovali jak tie bomby vybuchli
 
Vaša odpoveď
kikro | 11:55, 17. apríl 2008
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
z3t999: no na teba ked pada auto tak by sa urcite zastavilo...rozmyslaj aka vaha​padala
 
Vaša odpoveď
Narkobaron | 23:37, 12. apríl 2008
Počet hodnotení 0   + -
Para24 mas pravdu :D = Q44 NY
 
Vaša odpoveď
Para24 | 15:30, 9. marec 2008
Počet hodnotení 0   + -
SKUSTE toto urcite vas to ohrimy cislo letu bolo: Q44 NY dajte to do Microsoft Word A​dajte to na velkost 24 a styl pisma dajte Wingdings
 
Vaša odpoveď
z3t999 | 20:51, 11. január 2008
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Dvojicky padali skoro volnym padom(okolo 6 sekund)jak je to mozne ze nespomalili ani​na jednom poschodi??...v dvojickach bola ocelova konstrukcia a ocel sa tavy pri​teplote okolo 1200 stupnov a ohen taku teplotu nedokaze vyvinut jak je to mozne ze sa​"roztavila"??...Aj keby to bol poziar poziar horel len na jednej casti budovy tak mi​dakto visvetlite jak je mozne ze padala smerom dole a nespadla na stranu??...Nad​poschodim do ktoreho narazilo lietadlo bolo este okolo 15 poscodi jakze nezacali​padat setki 15 baraz ale isli od uplne hora??...Majitel WTC dal dva tyzdne pred padom​WTC poistku na obe veze zeby stastie??...Tym som chcel len povedat jak tu uz nektori​spomenuli NEVERTE VSETKEMU CO POVE USA.To je vsetko.
 
Vaša odpoveď
rorox | 21:38, 19. august 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Keď padlo WTC,prvý kto prišiel s nápadom,že to boli teroristi z Iraku a za​všetkým je S.Husajn bol Wolfowitz.Nemali žiadne dokazy,že boli z Iraku.Dokazy​vraveli,že boli z Afganistanu.Ale Wolfowitz si riešil komplexy z vojny v Perzskom​zálive.A Bush je idiot,je len bábkou v rukách jeho poradcov,ale keď mu to​zašibe,tak má tiež blbé nápady a nikto mu v tom nemože zabrániť.Prečo USA​nedajú tie miliardy na charitu,na boj proti chudobe,na rozvoj školstva a na pomoc​chudobným a chorým?
 
Vaša odpoveď
Prot | 18:42, 2. august 2007
Počet hodnotení 0   + -
ahoj Grinder,komentar ktori si sem pridal (21:46, 18. apríl 07) musi byt​skrytizovaný. AKO vies ze na namontovanie vybusnin mali velmi kratky cas? AKO vies​ze ich montovali do oboch budov naraz? AKý dlhý cas si stravil sudovanim oficialnej​teroii a tej neoficialnej ,podla mnoych konspiracne,aby si mohol s istotou povedat ze​to co vravi je blud? Napises ze WTC 1,2 a co si zabudol napisat WTC 7 padli kvoli​poziaru a nenapises ze to boli vobec prve budovy v historii(s ocelovou konstrukciou​ktore kedy padli) Rovnako tak nespomenies roztavenu ocel v zakladniach tychto​budov,asi len preto ze tvoja dlzka studie problematiky WTC nebola dostacujuca a​proste si sa k tomu nedostal. Nespomenies analizu prachu po pade wtc a studie Stevana​Johnesa ktori ich podrboil analize a nasiel stopy termitu. Rovnako tak ti nepride​divne ze 110 poschodove mrakodrapy sa zosypu k zemi rychlostou takmer volneho​padu. Ze severna veza pada priamo do seba,do cesty najvecsieho odporu(90 UPLNE​NEPOSKODENYCH PODLAZI) A koniec tvojej kratkej uvahy je ozaj ohromujuci,odporucam ti​precitat si stanoviska oficialnej verzie,ktore sa niekolkokrat menilo. Napises ze to​padlo po intenzivnom poziari(56 a 102 minut),clovek by si po zhliadnuti mnozstva​videii myslel ze to tam vo vecsej miere dimilo,ale nechavam to tak. Mas pravdu,teply​vzduch stupa nahor,ale ty si myslis ze poziar bol taky intenzivny ze dokazal oslabit​niekolko podlazi nahor?Ved na to aby padlo co i len jedno podlazie,museli by byt​odstranene tisicky a tisicky spojov a to sa my(i) zda byt prehnane. Pises ze hmotnost​podlazi urobila svoje,ale nevysvetlujes preco padla az po sami spodok,rovnako tak​nevysvetlujes kam sa podelo giganticke jadro veze,rovnako tak aj stlpy​exterieru. ODPORUCAM POZRIET SI NOVE OFICIALNE STANOVISKO.
 
Vaša odpoveď
nkristian | 10:11, 15. jún 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
Ocel nie je az taky super material, ako si to niektori predstavuju. So zvysujucou sa​teplotou klesa jej pevnost a kompaktonost. Kohezna pevnost medzi vrstvami atomov a​krystalov sa tiez zmesuje a tak pri 250-500 stupnov moze byt velmi slaba. Nehovoriac​o tom, ze 650 stupnov je takmer spodna hranica teploty kovania a tvarnosti ocele, co​pri tiazi vyssich poschodi urcite sposobi jej zbortenie. Na internete je mzne​nahliadnut aj do videa, kde sa ukazuje zla vlastnost konstrukcie podlazi, nosnikov,​kde pri zvyseni teploty sa podlazia skrucaju a padaju. Napriek tomu je mozne, ze pad​nemohol byt sposobeny horenim kerosinu. Taketo stavby a ich konstrukcie totiz su​znacne predmenzovane a aj pri chybajucich castiach konstrukcie by ta budova mala​ostat stat. Len obycajne mosty su predimenzovane na nosnost niekolkonasobne. To​znamena, ze ked mate na moste nosnost uvedenu napr. 12ton, tak by sa nemal zbortit​pod hmotnostou ani 24 ton. Ale s urcitostou by som netvrdil ani to, ze WTC padnut​nemohli a ani to, ze museli. Rozchadzaju sa v tom aj experti a kto ma pravdu mozeme​len hadat, alebo pouzit nasu zaujatost voci niektorym z teorii.
 
Vaša odpoveď
Milan | 18:03, 13. jún 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
ze dodo mas pravdu a toto video nieje nejak dobre furt iba PISMENA PISMENA PISMENA​...........
 
Vaša odpoveď
doddo451 | 21:10, 10. jún 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
no do pici jaky ste setci experti...
 
Vaša odpoveď
Siriuse | 11:42, 4. jún 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
ale okrem toho verim alexejovy vsetko dava zmysel viac nez to co hovoria vedci a​okrem toho do tych budev nemusela by instalovana vybusnina tajne ved vsetko​projektovala vlada a ne len nejaky smiesny teroristy s polmilionovym rozpoctom len my​kus nedava zmysel ze aj napriek tomu zeposli do iraku americky dolar aj tak klesol a​len na opravu skod odskodnenie pozostalich vycistenie ulic minula USA priblizne 40​miliard dolarov a este nepocitam vydavky na posielanie vojakov municiu atd atd kolko​vlastne zarobili na tom zemnom plyne a rope a aj tak ropu a zemny plyn nas svet mina​natolko ze o 10-50 rokov z nej nic nezostane a takim istym sposobom miname uran a​oine radioaktivne latky ze z nich neostane nic za 100-200 rokov co teraz ak USA​naozaj spravila takyto krok velmi nevyhrala ale to uz nebude prezidentov problem co​sa stnae o 20 abo 50 rokov ak zabil 3000 ludi a zranil este raz tolko pochybujem ze​si to prizna a pochybujem ze mu to niekedy niekto zabude pre ameriku aj cely svet to​bol cierny den a doteraz sa vola to miesto ground zero
 
Vaša odpoveď
Siriuse | 11:29, 4. jún 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
vatikan? no to si poriadne zapotil
 
Vaša odpoveď
vanrud | 12:10, 2. jún 2007
Počet hodnotení 0   + -
ma v tom prsti aj cia a ti ludia o nicom nevedeli
 
Vaša odpoveď
matolowa | 00:09, 28. máj 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
za vsetkym nestoji ziadna vlada USA ale vatikan,je to ,,mafia,,
 
Vaša odpoveď
izzy | 12:38, 11. máj 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
grinder: skusal si to namontovat ty ze vies ako dlho to trva??nie tak nepis ze je to​nemozne.pozry si celi film a uvidis.najprf si precitaj technicke udaje o stavbe a​potom pis komentare. pises uplne kktiny. asi si obycajny skurveny nacista...komu co​moslimovia a arabi spravili?? ach ano amerika aich oznacila za teroristou takze su​zly...slepo sa tu ludia pozeraju aka je amerika skvela lebo s tam da pekne zarobit a​nehladia na nic ine.trosku sa ludia zamyslite preco sa amerika jebe do iraku??asi​nebude kvoli mieru ale kvoli pojebanym dolarom.naco sa tam jebu a robia hranice​medzio nabozenstvamy?? jednoduce umele "vojny"aby sa tam udrzali a vyzeralo to ako​pomoc.su to obycajny vychcany kkti. vo filme mas pekne vypovede a dokazy od svedkou​co sa v TV nikdy nevisielaly.vsetci co sa to toho zapojili a zystili zahadne​skutocnosti boli do niekolkych dni prepusteny z neznamych dovodou.amerika potrebovala​zamienku na napadnutie iraku aby tam mohla prevziat moc a zyskala tak ropu. proste​amerika suck....
 
Vaša odpoveď
Mcwey | 11:55, 11. máj 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
mozno to len hrali,alebo sa to naozaj stalo...ale aj tak to tych pojebanych Arabov​neospravedlnuje...vsetkych postrielat!
 
Vaša odpoveď
Srnka18 | 00:03, 24. apríl 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
Moslimovia podla mna su normalny ludia to ln amici z nich robia teroristov a neviem​co este. naco by sa americania trepali do iraku. som si na 100% isty ze nie kvoli​tomu zeby zabezpecili mier ide im o jedno a to o ropu nic ine. este jedna vec al​kajda sa nikdy neprihlasila k utokom na 11 september to si len amici vymyleli zeby​mohli napadnut afganistan tot vsjo
 
Vaša odpoveď
601SOG | 02:01, 23. apríl 2007
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 2   + -
muslimovia stale robia bordel.na celom svete.nezacal to nikto. zacali to oni.tak im​treba. IRAQ irak si provokoval utok uz od roku 88 ked zacal saddam frajerit stou​atomovou bombou ktoru nikdy v zivote ani nevidel.treba situacie sledovat od​zaciatku.a nie len sa tak pripojit.
 
Vaša odpoveď
arafat | 23:37, 18. apríl 2007
Hodnotenie:  1  |  Počet hodnotení 1   + -
GRINDER - ty naivny ignorant - precitaj si pozorne dolu popisane od alexija !!
 
Vaša odpoveď
Grinder | 21:46, 18. apríl 2007
Hodnotenie:  -2  |  Počet hodnotení 2   + -
Namontovat system vybusnin za tak kratky casnie je mozne do dvoch mrakodrapov naraz.​Dopredu trafit prave to miesto kde maju narazit lietadla by nevyslo ani jasnovidcovi​a nieto tymu, ktory by musel take operacie vykonavat za prevadzky, alebo v noci.​Nikto si nic nevsimol? WTC padlo po poziari, ktory zmenil po intenzivnom horeni​strukturu ocele a zostavajuce poschodia navrchu, ich hmotnost urobili svoje. Ziadny​pozvolny proces. Je to ako lavina. Ked sa da do pohybu berie vsetko, aj domy.Taky​zopsmoleny clanok dokaze napisat iba diletant. To video som ani nedopozeral.
 
Vaša odpoveď
davros | 12:46, 15. apríl 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
viac ako 2 000 ne
 
Vaša odpoveď
Marekkk | 11:54, 14. apríl 2007
Počet hodnotení 0   + -
no to su hajzli seho pana
 
Vaša odpoveď
alexij | 21:56, 13. apríl 2007
Počet hodnotení 0   + -
umrelo vo WTC 2650 ludi a usa vlada len tomu pomohla thermitom, aby to malo efekt !​cize mali zamienku napadnut afganistan kvoli projektu transportu zemneho plynu a irak​kvoli kontrole ropy a aj lebo saddam chcel spustit ropnu burzu v eure, nasledkom coho​by padol dolar lebo je krytym ropou! teroristi aj al-kaida su zo saudskej arabie ale​ti su naj dodavatelia ropy do usa !
 
Vaša odpoveď
davros | 21:34, 13. apríl 2007
Hodnotenie:  -1  |  Počet hodnotení 1   + -
dajme tomu ze je pravda co vravis ale naco by vlastna vlada zabijala 11 000 ludi
 
Vaša odpoveď
alexij | 20:49, 13. apríl 2007
Hodnotenie:  2  |  Počet hodnotení 2   + -
1, Ocel je dobrym vodicom tepla, nosniky boli hrube meter krat pol. Pri experimentoch​nedokazali take nosniky nahriat ani nad 250 stupnov, lebo ocel je dobrym vodicom​tepla. Tavi sa za specialnych podmienok vo vysokych peciach pri dodanom nadbytku​kyslika, avsak vo W3C ocividno nehorelo dobre, lebo sa odtial valil husty cierny dym.​Kerosen dosahuje pri DOBROM horeni maximalne 650 stupnov co je priblizne o tisic​stupnov menej nez by bolo treba na tavenie ocele. 2, Poziar v podobnej budove v​90.rokoch, ktory zachvatil niekolko NAJNIZSICH poschodi, bol omnoho intenzivnejsi,​okna povypadavali, a napriek tomu to s budovou ani nehlo. Pretoze vsetky tieto budovy​su projektovane tak, aby podobny poziar vydrzali. Vo WTC ani len nepopraskali okenne​tabule. 3, Ked ocel makne vysokou teplotou, tak sa pomaly postupne ohyba a cely​proces destrukcie je pozvolny a da sa dobre predvidat. Ocel je kujna -ohyba sa a​NEPRASKA! Kedze poskodene boli len nosniky v ramci 2 poschodi, museli by ostat aspon​cele kusy konstrukcie vnutorneho nosneho jadra. Namiesto toho boli nosniky rozsekane​na kusy, pekne cisto, sikmym rezom, ako pri riadenej destrukcii pomocou nalozi, na​3-tonove kusy, ktore odletovali do vzdialenosti 150 metrov! 4, Preco bolo v troskach​tolko oxidov hliniku, bromu a inych splodin, ktore vznikaju iba za mimoriadne​vysokych teplot (radovo 3000 stupnov) a su typicke pre naloze pouzivane pri demolicii​budov? THERMIT je robeny z hliniku, oxidu zeleza a roztapa ocel ! Pridaj komentár
 
Vaša odpoveď
alexij | 20:49, 13. apríl 2007
Hodnotenie:  2  |  Počet hodnotení 2   + -
5, Ako je vobec mozne, ze by poskodenie dvoch alebo troch nosnikov z niekolkych​desiatok zrutilo celu budovu? Ved ta bola projektovana aby to vydrzala. 6, Keby​padali poschodia postupne na seba, tak by po zruteni boli na sebe naukladane jedno na​druhom. Aspon ako-tak. Po WTC ostal len beton a zelezo rozdrvene na kusky. 7, Ako​sa moze budova zrutit za cas 10sekund, ktory by trval volny pad z danej vysky? 10​sekund je rychlost volneho padu vo vakuu(!) z vysky 500m, v ziadnom pripade nie​postupneho kolapsu 440metrovej zelezobetonovej budovy. Ved tie konstrukcie by museli​povolovat a klesat jedna za druhou a klast aspon aky-taky odpor! 8, Preco​nevzlietla protivzdusna obrana, ked to rutinne robia takmer kazdy druhy den v roku​ked sa lietadlo odchyli od kurzu a nereaguje na vyzvy! Unesene lietadla boli vo​vzduchu pol az tristvrte hodiny. 9, Preco spadla budova WTC7, ktora s poziarmi​nemala nic spolocne? 10, Co za lietadlo to narazilo do Pentagonu, ked po nom ostala​len diera cez 2 poschodia a ziadny vyznamnejsi poziar (na fotkach vidno nedotknute​kancelarie za dierou v stene)? Privolani hasici nenasli ziadne trosky lietadla a​ziadny rozliaty horiaci benzin. Kam sa ten Boeing vyparil? A preco su utajene zabery​z bezpecnostnych kamier? 11, Preco bolo vo WTC nahodou akurat tak malo ludi? Ani v​postihnutom kridle Pentagonu skoro nikto nebol kvoli rekonstrukcii.
 
Vaša odpoveď
alexij | 20:46, 13. apríl 2007
Hodnotenie:  2  |  Počet hodnotení 2   + -
5, Ako je vobec mozne, ze by poskodenie dvoch alebo troch nosnikov z niekolkych​desiatok zrutilo celu budovu? Ved ta bola projektovana aby to vydrzala. 6, Keby​padali poschodia postupne na seba, tak by po zruteni boli na sebe naukladane jedno na​druhom. Aspon ako-tak. Po WTC ostal len beton a zelezo rozdrvene na kusky. 7, Ako​sa moze budova zrutit za cas 10sekund, ktory by trval volny pad z danej vysky? 10​sekund je rychlost volneho padu vo vakuu(!) z vysky 500m, v ziadnom pripade nie​postupneho kolapsu 440metrovej zelezobetonovej budovy. Ved tie konstrukcie by museli​povolovat a klesat jedna za druhou a klast aspon aky-taky odpor! 8, Preco​nevzlietla protivzdusna obrana, ked to rutinne robia takmer kazdy druhy den v roku​ked sa lietadlo odchyli od kurzu a nereaguje na vyzvy! Unesene lietadla boli vo​vzduchu pol az tristvrte hodiny. 9, Preco spadla budova WTC7, ktora s poziarmi​nemala nic spolocne? 10, Co za lietadlo to narazilo do Pentagonu, ked po nom ostala​len diera cez 2 poschodia a ziadny vyznamnejsi poziar (na fotkach vidno nedotknute​kancelarie za dierou v stene)? Privolani hasici nenasli ziadne trosky lietadla a​ziadny rozliaty horiaci benzin. Kam sa ten Boeing vyparil? A preco su utajene zabery​z bezpecnostnych kamier?
 
Vaša odpoveď
alexij | 20:44, 13. apríl 2007
Hodnotenie:  2  |  Počet hodnotení 2   + -
1, Ocel je dobrym vodicom tepla, nosniky boli hrube meter krat pol. Pri experimentoch​nedokazali take nosniky nahriat ani nad 250 stupnov, lebo ocel je dobrym vodicom​tepla. Tavi sa za specialnych podmienok vo vysokych peciach pri dodanom nadbytku​kyslika, avsak vo W3C ocividno nehorelo dobre, lebo sa odtial valil husty cierny dym.​Kerosen dosahuje pri DOBROM horeni maximalne 650 stupnov co je priblizne o tisic​stupnov menej nez by bolo treba na tavenie ocele. 2, Poziar v podobnej budove v​90.rokoch, ktory zachvatil niekolko NAJNIZSICH poschodi, bol omnoho intenzivnejsi,​okna povypadavali, a napriek tomu to s budovou ani nehlo. Pretoze vsetky tieto budovy​su projektovane tak, aby podobny poziar vydrzali. Vo WTC ani len nepopraskali okenne​tabule. 3, Ked ocel makne vysokou teplotou, tak sa pomaly postupne ohyba a cely​proces destrukcie je pozvolny a da sa dobre predvidat. Ocel je kujna -ohyba sa a​NEPRASKA! Kedze poskodene boli len nosniky v ramci 2 poschodi, museli by ostat aspon​cele kusy konstrukcie vnutorneho nosneho jadra. Namiesto toho boli nosniky rozsekane​na kusy, pekne cisto, sikmym rezom, ako pri riadenej destrukcii pomocou nalozi, na​3-tonove kusy, ktore odletovali do vzdialenosti 150 metrov! 4, Preco bolo v​troskach tolko oxidov hliniku, bromu a inych splodin, ktore vznikaju iba za​mimoriadne vysokych teplot (radovo 3000 stupnov) a su typicke pre naloze pouzivane​pri demolicii budov? THERMIT je robeny z hliniku, oxidu zeleza a roztapa ocel !
 
Vaša odpoveď
Meno a heslo
Automatické prihlásenie

Prihlásenie